کد خبر: ۵۳۳۴۳۸
زمان انتشار: ۰۸:۲۷     ۲۱ دی ۱۴۰۲
عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شامگاه چهارشنبه در یک نشست خبری از مسوول سازمان ملل در غزه خواست بر فشارهای آمریکا غلبه کرده و کمک‌ها را به این منطقه منتقل کند.

به گزارش پایگاه خبری 598،  ایسنا و به نقل از المیادین، «اسامه حمدان» از رهبران حماس گفت: اشغالگران نازی جنایتی نیست که در حق زنان و کودکان فلسطینی مرتکب نشده باشند. مردم غزه با مرگ و وضعیت فاجعه‌بار روبرو هستند و هرکس که در بمباران نمرده بر اثر گرسنگی و بیماری مرده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم «سیگرید کاگ» هماهنگ کننده امور بشردوستانه و بازسازی نوار غزه بر فشار اشغالگران و آمریکا غلبه کند و کمک های بشردوستانه را به مردم نوار غزه برساند.

این رهبر حماس با تأیید اینکه اشغالگری در طول سه ماه تجاوز به غزه به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است، خاطرنشان کرد: بازاریابی مرحله سوم تلاشی برای جلوه دادن آن به عنوان یک موفقیت به ضرر مردم فلسطین است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه دشمن صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند و اسیرانش تا زمانی که به شرایط مقاومت پاسخ ندهند باز نخواهند گشت‌ و این مردم فلسطین هستند که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند، تاکید کرد: ما از هر گونه ابتکارعمل عربی یا اسلامی که تجاوز اسرائیل به غزه را متوقف کند، استقبال می‌کنیم.

حمدان خاطرنشان کرد: دولت آمریکا به همه نوع حمایت از دشمن صهیونیستی در راستای حمایت از آن ادامه می دهد و به همین دلیل شریک اسرائیل است.

رهبر حماس در پایان از دیوان بین‌المللی دادگستری خواست که تسلیم فشارهای دولت آمریکا نشود.

اخیرا دولت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب نسل‌کشی در نوار غزه به دیوان بین‌المللی دادگستری شکایت کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها