کد خبر: ۵۳۳۴۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۳ دی ۱۴۰۲
امروز در قم
برگزیدگان مرحله کشوری بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در قم معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مراسم اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته های معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به میزبانی استان قم با حضور مسئولین استانی و کشوری، متسابقان، قاریان و حافظان قرآن کریم امروز در قم برگزار شد.

در بخش خواهران این مسابقات و در رشته معارف قرآن کریم، فاطمه آزموده، زینب جعفری، شهرزاد نصر، اکرم حسینی و سمیرا مال وردی رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در بخش معارف قرآن کریم(اهل تسنن) کویسان صیدی از استان کردستان، مهین تیموری از خراسان جنوبی و شادی رحمانی از کردستان به مقام های برگزیده دست یافتند.

همچنین در بخش معارف نهج البلاغه نیز تقوا داودی، سیده ربابه حاتمی، زینب آذرخشی ریحانی، راضیه لشری و بی بی انسیه گوهری موسی آباد به رتبه های اول تا پنجم دست یافتند.

در بخش صحیفه سجادیه نیز مریم رفیعی به مقام نخست رسید، رویا سلطان پور احمد عنوان دوم را به خود اختصاص داد و معصومه اسماعیلی نژاد سوم شد، همچنین در این بخش الهام احمدشاهی و هانیه فیروزآبادی به مقام های چهارم و پنجم رسیدند.

همچنین در بخش برادران این مسابقات نیز در رشته معارف قرآن کریم محمد قیطاسیان، علی محمد صالحی، سیدعلی صالح زاده، مرتضی آرش مهر و جعفر عابدی به مقام های اول تا پنجم رسیدند و در بخش معارف قرآن کریم (اهل تسنن) مجید فلکی روح، ادریس میره کی و ادریس واحدی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش معارف نهج البلاغه این مسابقات عناوین اول تا پنجم به غلامحسین فاتحی از چهارمحال بختیاری، سیدرضا کاظمی از مازندران، حسین کریم زاده از لرستان، رحیم عنایت زاده از اصفهان و هادی اسماعیل زاده از خراسان شمالی اختصاص یافت.

در بخش معارف صحیفه سجادیه نیز علیرضا جاوید، علی سوخکی، امیرسجاد زیتونی، سجاد حبیبی و غلامرضا شانقی به عناوین برتر دست یافتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها