کد خبر: ۵۳۳۵۰۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۲۴ دی ۱۴۰۲
مرگ دو دوست با مشروباتی که در آن سیانور حل شده بود، تیم جنایی را با یک معما مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از رکنا: مرگ دو دوست با مشروباتی که در آن سیانور حل شده بود، تیم جنایی را با یک معما مواجه کرده است.

شروع این پرونده به هجدهم مهر سال ۹۹ برمی گردد. آن روز به پلیس خبر رسید که دو مرد در کارگاهی واقع در حاشیه تهران به دلیل مصرف مشروبات الکلی جان باخته اند. این دو مرد با یکدیگر دوست بودند و مشروبات الکلی را در دفتر کار یکی از آن دو نفر مصرف کرده بودند. از آنجا که مرگ این دو دوست مشکوک بود، اجساد آنها به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگشان مشخص شود.

پس از گذشت مدتی پزشکی قانونی اعلام کرد که داخل مشروب سم سیانور وجود داشته و همین موجب مرگ دو دوست شده است. با این نظریه، پرونده رنگ و بوی جنایی به خود گرفت.

ابتدا دستور بازداشت مرد مشروب فروش صادر شد و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی وی را در یکی از محله های تهران شناسایی و دستگیر کردند. او در ابتدا منکر فروش مشروب به قربانیان شد و بعد گفت مشروب را از فردی خریده و تحویل یکی از آشنایان قربانیان داده است.

مشروبات دست ساز بود اما فروشنده می گفت احتمالا فردی عمدا سم سیانور را با مشروبات دست ساز ترکیب کرده تا مرگ دو دوست را رقم بزند.

ادعای عروس

در حالیکه تحقیقات در این پرونده ادامه داشت، خانواده یکی از قربانیان به دادسرای جنایی تهران رفت و از عروسش شکایت کرد. آنها می گفتند که عروسشان، پس از مرگ پسرشان مجددا ازدواج کرده و احتمالا وی در مرگ مقصر است. با این شکایت، عروس به دادسرا احضار شد و دیروز وقتی پیش روی قاضی محمد مهدی براعه بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت، به بازپرس گفت: پدر شوهرم کارخانه دار است و وضع مالی خوبی دارد اما از مدت ها قبل با همسرم کیوان دچار اختلاف شده بود. به همین دلیل کیوان در یک گاراژ، دفتری اجاره کرده و برای خودش کار می کرد. من و همسرم هیچ مشکلی با یکدیگر نداشتیم که من بخواهم برای قتل او نقشه ای بکشم. من اصلا نمی دانم شوهرم از چه کسی مشروب تهیه کرده و در محل کارش قرار داده بود. او معمولا در خانه و پیش فرزندانمان مشروبات مصرف نمی کرد.

وی ادامه داد: آخرین بار هم دوستش به دفتر کار شوهرم رفته و دوربین ها نشان می دهد، نگهبان دفتر به نام سیروس، در آنجا در را باز کرده و بعد برای چند دقیقه دفتر گاراژ را ترک کرده است. ممکن است او در این فاصله در مشروبات، ‌سم سیانور ریخته است. هرچند این مرد بازداشت شد اما پدرشوهرم شرایط آزادی اش را فراهم کرد. دلیلش هم این بود که سیروس بی گناه است و اگر در زندان بماند احتمال دارد از ما کینه بگیرد و بعد از آزادی بلایی بر سر بچه هایم بیاورد.

این زن ادامه داد: من اما احتمال می دهم پدرشوهرم با اجیر کردن سیروس، جان شوهرم را گرفته تا به دلیل اختلافاتی که میان شان بود، از وی انتقام بگیرد. در این میان، دوست شوهرم هم بیگناه به قتل رسید.

بر اساس این گزارش تحقیقات در این باره ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها