کد خبر: ۵۳۳۵۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۲۴ دی ۱۴۰۲
تلویزیون در حالی سریال «پایتخت» را از فصل ابتدایی برای چندمین بار مرور می‌کند که خبرهای ساخت فصل جدید این مجموعه هم قوت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایسنا، شبکه آی‌فیلم در حالی پخش قسمت‌های ابتدایی از سریال «پایتخت» را آغاز می‌کند که خبرهای جدی درباره ساخت سری جدید این مجموعه به کارگردانی سیروس مقدم به گوش می‌رسد.

فصل اول مجموعه تلویزیونی «پایتخت» با پایان سریال در حال پخش «دردسرهای عظیم» از شنبه ـ ۳۰ دی ماه ـ هر شب ساعت ۲۱ به روی آنتن می‌رود.

اما با اعلام فراخوان اخیرِ سازندگان «پایتخت» برای ایفای نقش‌ دوقلوها در این سریال، به نظر می‌رسد توافق بر سر ساخت این پروژه با صداوسیما قوت گرفته باشد. ضمن اینکه انصراف محسن تنابنده از بازی در سریال حسن فتحی هم دلیل دیگری برای تولید این پروژه محسوب می‌شود. با این همه هنوز مشخص نیست که پروژه «پایتخت» قرار است سریال باشد یا همان‌طور که پیشتر اعلام شده بود به ساخت نسخه‌ای سینمایی از آن بسنده می‌شود.

به گزارش ایسنا، سریال «پایتخت» هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرارش ساعت‌های ۵ صبح و ۱۳ روز بعد پخش خواهد شد.

شبکه آی‌فیلم در نظر دارد همه فصل‌های «پایتخت» را پشت سر هم به روی آنتن ببرد.

فصل اول سریال «پایتخت» ماجرای خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند از شیرگاه به تهران کوچ کنند اما هنگام ورود به پایتخت با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. صاحبخانه می‌میرد و وراث حاضر به تحویل خانه نمی‌شوند، بدین ترتیب در پی مشکلاتی که در تهران برای آنها پیش می‌آید مجبور می‌شوند مدتی را در کامیون ارسطو زندگی کنند … .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها