کد خبر: ۵۳۳۶۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۶ دی ۱۴۰۲
مدافع ملی‌پوش تراکتور آخرین وضعیت مصدومیتش را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، شجاع خلیل‌زاده، دوشنبه شب در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی فوتبال‌برتر شبکه سه، در رابطه با برتری تیم‌ملی در بازی نخست خود در جام‌ ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برابر فلسطین اظهار کرد: بازی اول سختی‌های خودش را دارد. دو بازی قبلی فلسطین را دیده بودیم، استرالیا در دقایق آخر بازی به این تیم گل زد و بازی فلسطین با عربستان مساوی به اتمام رسید. اگر گل نمی‌زدیم بازی گره می‌خورد و با گلی که در ابتدا به ثمر رساندیم بازی باز شد. 

او درباره آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: فقط از ناحیه کف پا خونریزی دارم ولی شکستگی ندارم. خدا را شکر موضوع خاصی نیست و ۲-۳ روز دیگر می‌توانم با تیم تمرین کنم و به امید خدا به بازی بعدی می‌رسم.

خلیل‌زاده در رابطه با یک دلی و اتحاد تیم‌ملی مطرح کرد: یک دست‌ترین و یک دل‌ترین تیم‌ملی در چند وقت اخیر را داریم و آقای قلعه‌نویی هر کجا بوده مسئله نظم و اتحاد مهم بوده است. مهم‌ترین چیز در تیم‌ملی یکدلی و یکپارچگی است. دلم برای کسب نتیجه روشن است و از خدا می‌خواهم قهرمان شویم و دل مردم را شاد کنیم.

او درباره موقعیت دادن تیم‌ملی به هنگام بازی با استراتژی هجومی تصریح کرد: بازی هجومی در هر تیمی حفره‌هایی در دفاع را برای استفاده حریفان به وجود می‌آورد. البته این سیستم کم‌کم جا می‌افتد و انشاالله این روند ادامه‌دار باشد.

خلیل‌زاده گفت: امیدوارم بتوانیم هدیه‌ای کوچک از طرف بازیکنان به مردم بدهیم‌. به مردم کرمان بابت اتفاقات تلخ تسلیت می‌گویم و امیدوارم دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

به گزارش ایسنا، مدافع باتجربه تیم‌ ملی در پاسخ به این سوال که به جز تیم‌ ملی کدام تیم را مدعی قهرمانی این دوره از جام ملت‌های آسیا می‌داند؟ گفت: ژاپن.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها