کد خبر: ۵۳۳۶۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۶ دی ۱۴۰۲
پنج کارت زرد به ستاره‌های کره‌جنوبی، خشم شدید رسانه‌های سئول را به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از "ورزش سه"، داور بدنام در فوتبال؛ این توصیف تند رسانه اسپورت نیوز کره جنوبی از فو مینگ، داور بازی این تیم مقابل بحرین است که با گزارشی تند علیه این چهره مشهور داوری فوتبال آسیا همراه شده است.

ماجرا به اتفاقات بازی روز گذشته برمی‌گردد. جایی که کره باوجود پیروزی ۳-۱ مقابل حریف، با تلخ‌کامی زمین را ترک کرد چرا که پنج بازیکن این تیم با کارت زرد جریمه شدند.  

اگرچه اخطارها در مرحله بعدی پاک خواهند شد اما آنچه در این بازی برای کره رخ داد، خطر جدی را متوجه این تیم خواهد کرد.

اخطار نخست در دقیقه ۹ یونگ وو پارک داده شد اما چهار دقیقه بعد کارت زرد مناقشه برانگیز مقابل صورت کیم مین جائه قرار گرفت تا مدافع بایرن مونیخ، آنطور که رسانه‌ها نوشتند، سخت‌گیرانه جریمه شود.

1979295

این البته پایان کار نبود. در ادامه سه اخطار دیگر هم به بازیکنان کره داده شد که در این بین به نظر می‌رسید حداقل در مورد کین مین جائه کارت زرد اشتباه باشد.

یک رسانه دیگر کره‌ای نوشت که در آن صحنه کیم مشغول دوئل عادی در فوتبال بود و نباید کارت زرد می‌گرفت.

جالب اینکه یورگن کلینزمن دقایقی بعد مدافع بایرنی خود را از ترکیب بیرون آورد تا در روز پرکارت فو مینگ، روی او ریسک نکند.

کلینزمن بعد از بازی گفت: داور خیلی زود کارت داد. او نمی‌گذاشت بازی شکل بگیرد و کارت‌های بی رویه می‌داد.

1979298

آخرین اخطار در وقت‌های تلف شده به سون هیونگ مین داده شد. جایی که فو مینگ معتقد بود کاپیتان کره در این صحنه تمارض کرده و باید جریمه شود.

با این حال سون گفت که شیرجه نزده و بازیکن حریف روی او خطا کرده است.

1979300

یکی از رسانه‌های کره با انتقاد از فومینگ او را داور بدنام فوتبال چین خواند که تاکنون ۶۷۶ کارت زرد نشان داده و اخیرا ۱۶ کارت قرمز از جیب بیرون آورده است.

با این پنج کارت زرد حالا ستاره‌های کره در معرض محرومیت قرار خواهند داشت. کلینزمن نگران است که با محرومیت بازیکنانش، صدرنشینی تیم او به خطر بیفتد یا بازیکنان مقابل اردن محتاط شوند، خصوصا اینکه اردنی‌ها با چهار گل، عزم راسخ برای صدرنشینی را نشان دادند. صدرنشینی از این جهت در این گروه اهمیت دارد که احتمال تقابل با استرالیا، ژاپن و عربستان را به نزدیکی صفر می‌رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها