کد خبر: ۵۳۳۶۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۲۷ دی ۱۴۰۲
با اعلام عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شده و مشکلی برای جذب بازیکن وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری 598، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال و اعلام این مساله از سوی فیفا نگرانی‌های زیادی را برای هواداران ایجاد کرده بود.

سایت فیفا به صورت هفتگی نام باشگاه‌هایی را که پنجره نقل و انتقالاتی‌شان بسته است را اعلام می‌کند و در هفته گذشته نام استقلال نیز وجود داشت. حالا مدیران استقلال اعلام کردند که با پرداخت مطالبات سه دستیار ساپینتو در بروز رسانی جدید نام استقلال میان باشگاه‌هایی که پنجره شان بسته است، قرار نخواهد داشت.

فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «بسته شدن پنجره به صورت ممتد، معمولا شامل یکسری موارد خاص در قوانین فیفاست که استقلال شامل هیچ کدام از آنها نیست.»

او ادامه داد: «استقلال بابت شکایت سه دستیار ساپینتو بدهکار بوده که بدهی به سه دستیار ساپینتو در مهلت قانونی پرداخت شده است اما چون در تعطیلات سال جدید میلادی هستیم پس از به روز رسانی سامانه فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز خواهد شد و استقلال هیچ گونه مشکلی از این بابت نخواهد داشت.»

هواداران استقلال حالا منتظر بروز رسانی سایت فیفا درباره باشگاه‌های بدهکار هستند و امیدوارند که بر اساس اظهارات سمیعی پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و آبی‌ها بتوانند بازیکنان جدید به جمع خود اضافه کنند.

 
منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها