کد خبر: ۵۳۳۶۸۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۲۷ دی ۱۴۰۲
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه آخرین روز کاری هفته با عقب‌نشینی ۹۹۰ واحدی نسبت به روز گذشته همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته با عقب‌نشینی ۹۹۰ واحدی نسبت به روز گذشته همراه شد و روی رقم ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

اما شاخص کل با معیار هم وزن در پایان معاملات امروز با افزایش ۶۹۸ واحدی به رقم ۷۶۲ هزار و ۳۳۹ واحد رسید.

ارزش روز بازار که شامل ارزش روز ۶۱۱ شرکت حاضر در بورس تهران است به رقم ۷ میلیون و ۶۲۰ هزار میلیارد تومان معادل ۱۵۲.۴ میلیارد دلار رسید.

معامله‌گران امروز ۶.۴ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۳۴۱ هزار فقره معامله و به ارزش ۴ هزار و ۵۰۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی امروز ۵ صدم درصد افت داشتند،‌ اما این دو شاخص با معیار هم وزن ۹ صدم درصد رشد کردند.

شاخص آزاد شناور ۱۳ صدم درصد،‌ شاخص بازار اول بورس ۵ صدم درصد و شاخص بازار دوم بورس ۴ صدم درصد کاهش یافتند.

نماد سرمایه‌گذاری امید بیشترین اثر افزایشی و نمادهای فولاد مبارکه،‌ ملی مس ایران، کشتیرانی،‌مخابرات ایران، پالایشگاه تهران و سیمان دشتستان بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس تهران را داشته‌اند.

در فرابورس ایران نیز شاخص کل فرابورس با ۳۷ واحد کاهش به رقم ۲۶ هزار و ۲۹۴ واحد رسید.

ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس که از حاصل جمع ارزش روز سهام شرکتهای فرابورسی به دست می‌آید، به رقم یک میلیون و ۴۴۶ هزار میلیارد تومان معادل ۲۸.۹ میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه فرابورس هم به ۳۸۱ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله گران فرابورس امروز ۴.۰۵ میلیارد سهم و اوراق مالی در قالب ۲۳۳ هزار معامله و به ارزش ۷ میلیون و ۶۱۴ هزار میلیارد تومان رسید.

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها