کد خبر: ۵۳۳۷۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۸ دی ۱۴۰۲
دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌های ۴۰۰ شرکت تولید کننده صنعت کفش در ۳۷۰ غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری 598، محسن سلیمانی در حاشیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، بیان داشت: هفتمین دوره نمایشگاه کفش قم بصورت کاملا تخصصی و با رویکرد تخصصی در حال برگزاری است که می‌تواند زمینه‌ساز معرفی و صادرات این محصول ارزشمند شود.

دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم ابراز داشت: در قالب این نمایشگاه ۴۰۰ شرکت در ۳۷۰ غرفه توانمندی‌های خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

سلیمانی با اشاره حضور بازدیدکنندگان از شهرهای مختلف کشور، تصریح کرد: همچنین از ۳۴ میلت جهان از این نمایشگاه بازدید داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین بازدیدکنندگان خارجی از نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی قم از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان و هندوستان هستند.

دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم ابزار داشت: فضای اندک نمایشگاه در مقایسه با حجم بالای تقاضا جهت استقرار غرفه، مهمترین چالش هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم است.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با حضور ۴۰۰ غرفه از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برپا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها