کد خبر: ۵۳۳۸۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: پرونده‌های زیادی از تخلفات دولت قبل در کمیسیون اصل نود وجود دارد که اگر روحانی و تیم وی به فضاسازی‌هایشان پایان ندهند این پرونده ها را رسانه‌ای خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: آنچه که مسلم است این است که در دولت قبل همه همت روحانی و دولتش بر این بود که بتواند از طریق ارتباط با آمریکا مسائل و مشکلات کشور را حل کنند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: ارتباط با آمریکا یک تئوری بود که ثمره آن موجود ناقص الخلقه‌ای به نام برجام بود که نه تنها مشکلی از مشکلات کشور را حل نکرد بلکه باعث عقب افتادگی ۸ ساله کشور و انباشت مشکلات برای دولت سیزدهم شد.

وی افزود: روحانی در بخش‌های مختلف هیچگونه فعالیتی در زمان ریاستش بر قوه مجریه نداشت و معتقد بود که اگر پای میز مذاکره بتوانند با آمریکایی‌ها بنشینند که همه همتشان هم بر همین بود مشکلات کشور را از این طریق حل و فصل خواهند کرد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: آقای رئیسی بر خلاف دولت‌های دیگر که مشکلات را به گردن دولت قبلی می‌انداختند هیچگاه نگفت که ویرانه‌ای را از دولت روحانی تحویل گرفته اما واقعیت این است که در زمان آغاز به کار دولت قبل با چنین وضعیت و شرایطی کار را از دولت قبل تحویل گرفت.

وی افزود: تعلل و بی عملی دولت قبل در حوزه تولید مسکن به دلیل عدم دغدغه حل مشکلات مردم، عدم ساخت نیروگاه های جدید برای تولید برق در برابر مصرف فزاینده آن باعث شده ما امروز با چالش جدی در این حوزه مواجه باشیم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: رئیس جمهور سابق با عملکردش و با صحبت‌هایش ما را مجبور نکند که پرونده سیاهی را که در دولت وی به خاطر تحمیل مشکلات به مردم وجود دارد را رسانه‌ای کنیم گزارش‌های بسیار زیادی و تلخی را ما در باره عملکرد دولت قبل داریم که امیدواریم قوه قضاییه به این پرونده‌ها رسیدگی کند و ما ناچار به رسانه‌ای کردن آن نباشیم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: این پرونده‌ها هم شامل تخلفات، بی عملی و ترک فعل‌هایی است که در دولت قبل در حوزه‌های مختلف وجود داشته و کشور را با چالش‌های جدی مواجه کرده است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: ما پرونده‌های زیادی را درباره تخلفات در دولت روحانی در کمیسیون اصل ۹۰ در اختیار داریم و بنای ما بر این بوده تا از طریقی غیر از رسانه این پرونده‌ها را مورد پیگیری قرار دهیم اما اگر روحانی و تیم وی بخواهند به جوسازی‌ها و فضاسازی‌هایشان ادامه دهند علاوه بر پیگیری قضایی از طریق رسانه نیز پرونده‌های تخلفات دولت قبل را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها