کد خبر: ۵۳۳۸۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
تکمیلی؛
با اینکه سخنگوی شورای نگهبان گفته اسامی داوطلبان انتخابات خبرگان به وزارت کشور اعلام نشده است، سایت منتسب به رییس دولت‌های یازدهم و دوازدهم، مدعی رد صلاحیت او شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، برنا نوشت: حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا شده بود، از سوی شورای نگهبان به احتمال زیاد رد صلاحیت شده است.

خبرآنلاین: خبر ردصلاحیت حسن روحانی رسمی نیست

پیگیری های خبرگزاری خبرآنلاین نشان می دهد، خبر ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان که از سوی خبرگزاری برنا منتشر شده، رسمی نیست و هنوز چیزی به وی ابلاغ نشده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: نتایج بررسی صلاحیت خبرگان هنوز به وزارت کشور ابلاغ نشده است

درخواست ما این است نتایج بررسی صلاحیت خبرگان حتما امروز اعلام شود، شورای نگهبان هنوز اسامی را به وزارت کشور اعلام نکرده است.

تایید صلاحیت‌ها به عهده شورای نگهبان به ویژه فقهای شورای است. از این جهت باید منتظر باشیم. احتمالا هنوز جلسه شورا به پایان نرسیده اما درخواست ما این است که حتما امروز به ما اعلام شود.

دفتر حسن روحانی: شورای نگهبان صلاحیت دکتر روحانی را تائید نکرد

سایت دفتر حسن روحانی نوشت:
طبق اعلام یکی از مقامات شورای نگهبان، فقهای این شورا صلاحیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی برای نامزدی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را تائید نکردند. گفتنی است این موضوع از طریق وزارت کشور نیز به طور رسمی اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها