کد خبر: ۵۳۴۰۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
رئیس شورای وحدت اصولگرایان در استان تهران، گفت: براساس مصوبه هیئت عالیه شورای وحدت تعداد داوطلبان خانم در استان تهران را از ۵ به ۷ داوطلب افزایش دادیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، شهاب الدین صدر رئیس شورای وحدت اصولگرایان در استان تهران امروز (سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه) در دومین نشست شورای وحدت اصولگرایان، گفت: امتیاز شورای وحدت در این است که به صورت مستقیم با نهاد روحانیت کار می‌کند و در قالب ۵ جبهه با ۴۰ حزب فعالیت دارد.

وی ادامه داد: افزایش مشارکت را در دستور کار شورای وحدت داریم. اگر میزان مشارکت در کشور ۳۰ درصد باشد این نسبت در استان تهران به نصب کاهش می‌یابد و این عدد برای شهر تهران باز هم کمتر می‌شود.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان در استان تهران، خاطرنشان کرد: در ستاد تهران ۱۲ کمیته با حضور اقشار مختلف با بیش از ۲۰ عضو را راه اندازی کردیم. محور این کمیته‌ها نیز روحانیان هستند. سازماندهی انجام شده موجب متشکل شدن نیروهای سازمانی شورای وحدت شده است. در صدد هستیم اختلال رابطه بین نمایندگان و مردم را توسط شورای وحدت رفع کنیم تا نمایندگان شورای وحدت در مجلس بعد از ورود به خانه ملت ارتباطشان با مردم را تداوم ببخشند.

صدر تصریح کرد: مصوبه هیئت عالیه شورای وحدت این است که داوطلبان خانم در استان تهران را از ۵ به ۷ داوطلب افزایش دهیم. از نمایندگان استان‌های شورای وحدت نیز می‌خواهم طبق این مصوبه در استان‌ها لیست بدهند.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان در استان تهران، گفت: امیدوارم با تلاشی که برای امیدوار کردن مردم انجام می‌دهیم بتوانیم وضعیت اقتصادی مردم را بهبود ببخشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها