کد خبر: ۵۳۴۲۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: یک مقطعی می گفتند در انتخابات مجلس رقابت نیست اما تا الان بیش از ۱۳ هزار نفر برای انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند و میدان رقابت در نقاط مختلف کشور فراهم است.
رئیس ستاد انتخابات: تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر برای انتخابات مجلس تایید صلاحیت شده‌اند

به گزارش پایگاه خبری 598، محمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات امروز (یکشنبه ۱۵ بهمن ماه) در «رویداد ملی به توان مردم‌نهادها » نخستین همایش ملی نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل‌های سراسر کشور با اشاره به سازمان ها و نهادهای مختلفی که از مشارکت مردمی حمایت می کنند، اظهار داشت: ممکن است در برخی از سازمان ها و نهادها حمایت از مشارکت مردمی کمتر از دیگران باشد اما به فضل الهی این امر در حال پیشرفت است.

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به انتخابات به عنوان موضوعی که مردم هم در عرصه حضور و هم در عرصه اجرا نقش مهمی در آن دارند، افزود: در حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای، حدود ۸۰۰ هزار نفر از مردم به عنوان مجریان انتخابات پای صندوق های رای هستند.

شاهچراغی با اشاره به تقابلی که در فضای رسانه ای توسط دشمنان انقلاب اسلامی به وجود آمده، عنوان کرد: با وجود تلاش های معاندان، مردم خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری آماده می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها