کد خبر: ۵۳۴۲۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
سرمربی تیم ملی فوتبال مجبور است یکی از بازیکنان تیمش که در بازی با ژاپن در ترکیب اصلی قرار داشت را مقابل قطر نیمکت‌نشین کند.

به گزارش پایگاه خبری 598، تیم ملی فوتبال ایران که با پیروزی مقابل تیم قدرتمند ژاپن توانست راهی مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شود باید در این مرحله به مصاف تیم قطر برود. خبر خوش برای امیر قلعه‌نویی، بازگشت مهدی طارمی به ترکیب تیم ملی است. طارمی به دلیل اخراج در بازی با سوریه مقابل ژاپن غایب بود و همین مسئله باعث شد قلعه‌نویی تغییراتی در ترکیب تیم ملی انجام دهد و سامان قدوس را یک خط جلوتر ببرد و امید ابراهیمی را به ترکیب اصلی اضافه کند.

به احتمال فراوان سرمربی تیم ملی برای بازی با قطر ابراهیمی را نیمکت‌نشین خواهد کرد تا قدوس یک خط عقب‌تر برود و همچون ۴ بازی ابتدایی تیم ملی در کنار سعید عزت‌اللهی قرار بگیرد. اگر محمد محبی مقابل ژاپن نمی‌توانست عملکرد درخشانی داشته باشد شاید طارمی جای او را در ترکیب اصلی می‌گرفت؛ اما با گلی که این بازیکن وارد دروازه ژاپن کرد بعید است قلعه‌نویی او را نیمکت‌نشین کند.

شاید هم در نهایت قلعه‌نویی در بازی نیمه نهایی همه را سورپرایز کند و ترکیبی را به میدان بفرستد که کسی انتظار آن را نداشت.

دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های اردن و کره جنوبی خواهد بود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها