کد خبر: ۵۳۴۲۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
مدیر تیم ملی فوتبال ایران نسبت به ظرفیت اختصاص داده شده به هواداران ایرانی مقابل قطر اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ورزش 3: در شرایطی که روز گذشته گفته شده بود تماشاگران تیم ملی فوتبال ایران حدود هشت درصد از ظرفیت ورزشگاه الثمامه دوحه را در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر به خود اختصاص خواهند داد، اما ظاهرا این ظرفیت کمتر شده و به چهار درصد از ظرفیت 44 هزار و 400 نفری این استادیوم رسیده است.

مهدی محمدنبی در این باره عنوان کرد: طبق مقررات این دوره از رقابت‌های جام ملتهای آسیا 8 درصد از ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه به فدراسیون فوتبال تعلق می‌گیرد که متاسفانه به هر دلیلی که برای ما مورد قبول نیست، تا این لحظه 4 درصد را به ایران اختصاص داده‌اند و این یعنی فقط هزار نفر!

او ادامه داد: بنابر این، از تماشاگرانی که در قطر حضور دارند و نتوانسته‌اند از طریق سایت مسابقات بلیت خریداری کنند، پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم. امیداوریم با تلاش خوبی که بازیکنان‌مان در دیدار برابر تیم ملی قطر خواهند داشت، با شکست این تیم و صعود به فینال و برطرف کردن این محدودیت‌ها شاهد حضور تماشاگران ایرانی در بازی نهایی باشیم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره واکنش ایران به چنین تصمیمی ابراز کرد: نامه‌ای را آقای ممبینی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و در این نامه مراتب اعتراض فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده و تقاضای رسیدگی داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها