کد خبر: ۵۳۴۲۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
تیم قهرمان جام ملتهای آسیا به پاداش جالب توجه 5 میلیون دلاری دست خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری 598، کنفدراسیون فوتبال آسیا  با تخصیص 14 میلیون دلار جهت پرداخت پاداش اختصاص یافته در جام ملت های آسیا 2023 مثل دوره قبل این پاداش را تکرار کرد. 

طبق اعلام این کنفدراسیون قهرمان 5 میلیون دلار (حدود 250 میلیارد تومان)، نایب قهرمان 3 میلیون دلار (حدود 175 میلیارد تومان) و چهار تیم که واجد شرایط به نیمه نهایی 1 میلیون دلار (حدود 55 میلیارد تومان) و برای هر یک از آنها، بقیه تیم ها هر یک مبلغ دویست هزار دلار (یازده میلیارد تومان) دریافت خواهند کرد.

در مرحله نیمه نهایی جام آسیا تنها دو تیم عربی قطر و اردن حضور داشتند و تیم های عربستان، امارات، فلسطین و بحرین به همراه تیم سوریه از مرحله یک چهارم نهایی حذف شدند. 

ارزش جهانی  چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی جام ملت های آسیا 295.4 میلیون دلار است که بیشترین سهم مربوط به کره با 208.5 میلیون دلار و سپس ایران با 55.1 میلیون دلار است. قطر با 17.1 میلیون دلار و در نهایت اردن با 14.7 میلیون دلار در رده های بعدی قرار دارند.

مرحله نیمه نهایی این مسابقات امروز از ساعت 18 در ورزشگاه احمد بن علی جام جهانی بین تیم های اردن و کره جنوبی برگزار می شود و فردا نیز تیم ملی قطر از ساعت 18 در ورزشگاه الثمامه به مصاف ایران می رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها