کد خبر: ۵۳۴۳۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
اولین باخت تلخ‌ترین شد؛
سرمربی تیم ملی ایران نتوانست به روند فوق‌العاده شکست‌ناپذیری خود ادامه بدهد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از "ورزش سه"، تیم ملی ایران پس از نمایش ناامیدکننده‌ای که در جام جهانی 2018 ارائه داد و در مرحله گروهی یک پیروزی مقابل ولز و دو شکست برابر انگلیس و آمریکا داشت، با امیر قلعه‌نویی کارش را از شروع سال 1402 ادامه داد که در نخستین بازی تدارکاتی مقابل سوریه به تساوی رضایت داد ولی پس از آن یک روند عالی را دنبال کرد و در 17 بازی پیاپی فقط یک بار دیگر مساوی کرد و در دیگر دیدارها به برتری رسید ولی این روند شب گذشته مقابل قطر قطع شد.

امیر قلعه‌نویی پس از اینکه روی نیمکت تیم ملی ایران نشست در 18 مسابقه متوالی در رقابت‌های مختلف دوستانه، کافا و جام ملت‌های آسیا هیچ شکستی متحمل نشده بود و در 16 بازی به برتری رسید و دو تساوی داشت، اما شب گذشته اولین و تلخ‌ترین باخت را قبل از فینال جام ملت‌ها برابر قطر تجربه کرد.

1988429

سرمربی تیم ملی ایران که امیدوار بود ناکامی سال 2007 را این بار در قطر جبران کند، نتوانست برابر تیم میزبان به روند شکست ناپذیری خود ادامه بدهد و در حالی که تیمش هم با نتیجه یک بر صفر پیش افتاده بود، در نهایت با نتیجه سه بر دو مقابل تیم میزبان مغلوب شد تا فینالیست نشود.

تیم ملی ایران از ابتدای سال 1402 با هدایت امیر قلعه‌نویی در 16 مسابقه متوالی مقابل تیم‌های ملی هنگ‌کنگ (2 بار)، کنیا، افغانستان، قرقیزستان، ازبکستان، بلغارستان، آنگولا، اردن، قطر، بورکینافاسو، اندونزی، فلسطین، امارات، سوریه و ژاپن به پیروزی دست پیدا کرد و برابر تیم روسیه (تدارکاتی) و ازبکستان (مقدماتی جام جهانی 2026) به تساوی رسید که این روند شکست‌ناپذیری پایان یافت.

1988430

شکست ناباورانه تیم ملی ایران مقابل قطر برای امیر قلعه‌نویی کاری کرد تا او به عدد 19 در بازی‌های بدون باخت نرسد و نتواند فینالیست جام ملت‌های آسیا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها