کد خبر: ۵۳۴۳۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
به نظر می‌رسد با جذب اورونوف پرسپولیس قید جذب محمد خدابنده‌لو را زده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از "ورزش سه"، با وجود اینکه اوسمار ویرا به جذب یک هافبک دفاع دیگر تاکید کرده بود باشگاه پرسپولیس یک بازیکن در خط جلو جذب کرد.

اوستون رستم ارونوف 23 ساله در پست 10 به عنوان هافبک تهاجمی بازی می‌کند و البته قابلیت بازی در وینگر چپ و راست یا در سیستم چهار هافبک به عنوان هافبک چپ و راست را دارد.

1987975

با این حساب به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس قید جذب محمد خدابنده‌لو را زده است. باشگاه پرسپولیس چیزی حدود شش هفته درگیر فراهم کردن مقدمات انتقال خدابنده‌لو از باشگاه مس رفسنجان بود و بعد از چانه زنی‌های فراوان و مذاکرات پی در پی این انتقال نهایی نشد اما در حالی که هیچ صبحتی از اورونوف حوالی پرسپولیس نبود به یک‌باره با هایجک از استقلال این هافبک ازبک پیراهن سرخ را به تن کرد.
طی دو سه روز آخر همچنان مشکلات مربوط به رقمی که باشگاه مس رفسنجان از پرسپولیس و خدابنده‌لو خواسته بود وجود داشت و با این حال مدیران پرسپولیس می‌گفتند طرف رفسنجانی هر روز امروز و فردا می‌کند اما به نظر می‌رسد با جذب اورونوف کلا قید خدابنده‌لو را زدند و این انتقال برای سومین‌بار طی سه سال گذشته به جمع سرخ‌ها منتفی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها