کد خبر: ۵۳۴۴۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
حضور حماسی و پرشکوه مردم از اقشار مختلف در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با بازتاب وسیعی از سوی رسانه های خارجی مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر : مراسم راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از صبح امروز یکشنبه با حضور پرشور مردم در در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر آغاز شد. اگرچه ساعت رسمی آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی مسئولان ساعت ۹ و نیم صبح اعلام شده بود اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بسیار زودتر در مسیرهای راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند.

مراسم جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم ایران در نقاط مختلف کشور از بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی برخوردار بود.

شبکه المیادین اقدام به پوشش مراسم کرده است و خبرنگار این رسانه لبنانی از حال و هوای مراسم برای مخاطبان خود گزارش داد.

بازتاب جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در رسانه‌های خارجی

 

شبکه المسیره یمن نیز در گزارشی درباره مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد که راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران و دیگر استان‌های ایران آغاز شده است.

بازتاب جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در رسانه‌های خارجی

 

خبرگزاری العهد نیوز عراق نیز از برگزاری راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران و دیگر استانهای ایران خبر داد.

بازتاب جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در رسانه‌های خارجی

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس در بازتاب این رویداد گزارش کرد که هزاران ایرانی امروز (یکشنبه) در خیابان‌ها و میدان‌های مهم شهرهای خود که به مناسبت جشن انقلاب شهر خود با پرچم‌ها، بادکنک‌ها و پارچه نوشته‌هایی تزئین شده بود که در آن‌ها شعارهای انقلابی و دینی نوشته شده بود، راهپیمایی کردند.

آسوشیتدپرس گزارش کرد که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در بحبوحه تشدید تنش‌ها در غرب آسیا به واسطه تداوم جنگ غزه در حال برگزاری است.

این خبرگزاری آمریکایی سپس به طور خاص به راهپیمایی جشن انقلاب در تهران اشاره کرد و نوشت که مردم تهران با تکان دادن پرچم جمهوری اسلامی ایران و حمل پلاکاردهایی که بر روی آن‌ها «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نوشته شده بود، شعار سرمی‌دادند. در برخی نقاط مسیرهای راهپیمایی هم پرچم‌ های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

شبکه المنار لبنان نیز به پوشش مستقیم مراسم راهپیمایی 22 بهمن و سخنان رئیس جمهور کشورمان در این مراسم پرداخت.

بازتاب جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در رسانه‌های خارجی

العهد الاخباری لبنان نیز به پوشش این مراسم و سخنرانی ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران پرداخت.

بازتاب جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در رسانه‌های خارجی

خبرگزاری سانا سوریه نیز با اشاره به برگزاری جشن چهل و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی ایران در تهران و دیگر شهرهای ایران به نمایش دستاوردهای نظامی کشورمان در حاشیه این مراسم نیز پرداخت.

بازتاب جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در رسانه‌های خارجی

پیام حزب عدالت و توسعه ترکیه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 

دفتر امور خارجی حزب عدالت و توسعه ترکیه در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، پیامی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران منتشر کرد.

حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه به رهبری رجب طیب اردوغان در پیام خود یک عکس منتشر کرد و نوشت: تبریک به ایران بابت روز پیروزی (انقلاب اسلامی).

پیام الهام علی‌اف به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در پیامی به سید ابراهیم رئیسی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: از طرف خودم و مردم (جمهوری) آذربایجان، به شما و تمام ملت به مناسبت جشن ملی جمهوری اسلامی ایران-روز پیروزی انقلاب اسلامی- تبریک می‌گویم. ارزش‌های معنوی مشترک بین مردمان ما اساس خوبی برای توسعه روابط و همکاری‌های بین دولت‌های (جمهوری) آذربایجان و ایران است. تعامل بین کشورهای ما در حوزه‌های تجاری، اقتصادی، حمل و نقل و دیگر حوزه‌ها امروز به سطح رضایت‌بخشی رسیده است. روابط میان باکو و تهران همچنان در جوی دوستانه و همکاری «در راستای منافع ملتمان» همچنان توسعه خواهد یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها