کد خبر: ۵۳۴۴۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
در این بیانیه گفته شده است که تحریم انتخابات مشابه با تحریم اقتصادی از سوی دشمنان بوده و مکمل همان نقشه است

به گزارش پایگاه خبری 598، بیانیه ۱۱۰ فعال مدنی و سیاسی و چهره‌های روشنفکری و اصحاب رسانه اصلاح طلب و تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات در متن و بطن خود مطالب قابل تاملی را به نمایش می گذارد.

تحلیل در گزاره‌های مطرح شده در بیانیه این فعالان نشان می دهد که چگونه جریان تحریمی و رادیکال تلاش کرده‌اند طی یک خودتحریمی آینده سیاسی جریان اصلاحات را در قالب جبهه اصلاحات به گروگان بگیرد، درحالی‌که اقلیت رادیکال سعی دارد جبهه اصلاحات را رسما به عنوان تشکیلات شخصی تاج‌زاده و حزب اتحاد ملت درآورد، این بیانیه توانست صدای دیگری را نیز به گوش مخاطب برساند.

در این بیانیه گفته شده است که تحریم انتخابات مشابه با نقشه تحریم اقتصادی از سوی دشمنان بوده و مکمل همان نقشه آمریکایی است، اذعان به ضعیف شدن جامعه و توسعه کشور با تحریم انتخابات از جمله مواردی است که در این بیانیه به آن اشاره شده است!

همچنین این ۱۱۰ نفر راهبردهای جبهه اصلاحات را راهبردی کوتاه مدت و شامل آرزواندیشی های سیاسی در تولید گفتمان رادیکال خوانده و به آن انتقاد کرده‌اند، انتقاد از دوگانه اصلاح طلبان انتخابات محور- جامعه محور از جمله مواردی دیگری است که در این بیانیه به آن اشاره ویژه شده است.

۱۱۰ اصلاح‌طلب: تحریم انتخابات یک طرح آمریکایی است!

گفته شده است این بیانیه پس از آن تنظیم شد که حسن روحانی پس از رد صلاحیت در انتخابات راهبرد رای اعتراضی را مطرح کرده و خواهان ایجاد یک ائتلاف از میانه‌روها و اصلاح‌طلبان با هدف ایجاد یک فراکسیون منسجم در مجلس شد، این فراکسیون می‌توان مقدمه مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات سال ۱۴۰۴ نیز باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها