کد خبر: ۵۳۴۴۱۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
تهران-ایرنا- نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن کشتی آمریکایی «استار آیریس» در دریای سرخ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از الجزیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای تاکید کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین و در چارچوب پاسخ به جنایت‌های آمریکا و انگلیس به یمن، کشتی آمریکایی «استار آیریس» را در دریای سرخ هدف حملات موشکی قرار دادیم و موشک های ما به طور مستقیم و با دقت به هدف اصابت کرد.

در این بیانیه آمده است که تا توقف تجاوزها علیه غزه و پایان محاصره آن، به ممانعت از حرکت کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌هایی که به سمت بنادر سرزمین‌های اشغالی می روند، ادامه می‌دهیم.

نیروهای مسلح یمن همچنین تاکید کرد که در حمایت از مردم غزه و پاسخ به تجاوزهای آمریکا و انگلیس علیه یمن، در انجام عملیات بیشتر در دریای سرخ و دریای عرب تردید نخواهیم کرد.

ساعاتی پیش شبکه العربیه به نقل از سازمان امنیت دریایی انگلیس اعلام کرد که یک کشتی باری در نزدیکی بندر «المخا» در دریای سرخ طی ۲۰ دقیقه با ۲ حمله جداگانه مواجه شد و هدف ۲ موشک قرار گرفت.

سازمان امنیت دریایی انگلیس در صفحه خود در شبکه اجتماعی «ایکس» افزود که ناخدای یک کشتی از حمله با دو موشک به این کشتی در فاصله ۴۰ مایلی از بندر «المخا» خبر داده است.

ناخدای این کشتی تاکید کرده که هیچ یک از خدمه این کشتی آسیبی ندیده اند و کشتی به حرکت خود ادامه داده است.

پیشتر نیروهای مسلح یمن اعلام کرده بودند که در حمایت از مردم غزه، کشتی های رژیم صهیونیستی و سایر کشتی های مرتبط با این رژیم یا کشتی هایی که به منظور حمل کالا به مقصد بنادر سرزمین های اشغالی فلسطین حرکت می کنند را هدف قرار خواهند داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها