کد خبر: ۵۳۴۴۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
منابع خبری از شهادت یک خبرنگار دیگر در جریان تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری 598، ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «علاء قدوحه» خبرنگار و هنرمند فلسطینی در جریان بمباران اردوگاه «النصیرات» در غزه توسط رژیم صهیونیستی به همراه اعضای خانواده‌اش به شهادت رسید.

اخیرا نیز «رزق الغرابی» مدیر مرکز اطلاع رسانی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به «خان یونس» در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر به بیش از ۱۳۰ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار خود روز گذشته اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ جنایت علیه ملت فلسطین انجام داده که در نتیجه آن ۱۶۴ فلسطینی شهید و ۲۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، شمار شهدا از آغاز تجاوز علیه غزه از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۲۸ هزار و ۳۴۰ و شمار زخمی ها هم به ۶۷ هزار و ۹۸۴ نفر رسید.

این آمار در حالی منتشر می شود که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوب نوار غزه ادامه دارد و ارتش این رژیم از بامداد روز گذشته مجددا حملات هوایی به این شهر در جنوب نوار غزه را از سرگرفته است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بتازگی اعلام کرده که طی روزهای آتی حمله گسترده ای به منطقه رفح انجام خواهد داد؛ منطقه ای که بیش از یک میلیون آواره در آن حضور دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها