کد خبر: ۵۳۴۴۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
اخباری که در بولتن اقتصادی گروهک نهضت آزادی منتشر شده است در بسیاری از موارد مشابه اخباری است که توسط منافقین در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود!

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مشرق: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تحرکات گروهک نهضت آزادی به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، روز گذشته دفتر سیاسی این تشکل غیرقانونی با انتشار یک بیانیه به صورت علنی انتخابات را تحریم کرده است.

گروهک نهضت آزادی طی چند سال گذشته با نفوذ و رسوخ در میان اصلاح‌طلبان توانسته است روی تصمیم گیری‌های این جناح سیاسی اثر بگذارد، البته اتصال گروه‌های لیبرال و متصل به سازمان‌های جاسوسی خارجی به اصلاح‌طلبان اتفاقی نبوده و روندی طولانی‌مدت را طی کرده و اصلاح‌طلبان نه از سر یک ائتلاف سیاسی موقت که با داشتن یک دیدگاه مشخص با آن‌ها پیوند خورده‌اند.

علی‌رضا علوی تبار در مقاله روشن‌فکری دینی و راه بی‌بدیل درباره ارتباط اصلاحطلبان با نئومنافقین و نهضت آزادی می‌نویسد: اگر مدرن شدن برای ما ضروری است و اگر مدرن شدن پایدار و سازگار ما در گرو مدرنیته درون‌زا است، روشنفکری دینی تنها راهی است که می‌تواند ما را در این مسیر کامیاب سازد!

این گروهک مطرود علاوه بر اثرگذاری سیاسی روی هسته سخت اصلاحات در روزهای اخیر با انتشار یک بولتن اقتصادی برخی اخبار خاص را منتشر کرده است، انتشار اخباری چون میزان فروش نفت ایران در دوران تحریم‌ و پخش شایعاتی مانند گران شدن بنزین و نان در آستانه انتخابات از جمله اقدامات این گروهک بوده است.

انتشار بولتن شایعات توسط گروهک نهضت آزادی!

عکس/ بخش شایعات اقتصادی با هدف اثرگذاری روی انتخابات توسط گروهک نهضت آزادی

جهت‌گیری اخبار اقتصادی این گروهک مطرود اهداف خاص داشته و متمرکز بر تولید شایعات داغ و ناامید سازی اجتماعی در آستانه انتخابات است، نهضت آزادی در دوران جنگ تحمیلی تحمیلی نقش نیز نقش ستون پنجم را بازی کرده و این روزها بار دیگر در همان نقش ظاهر شده است.

اخباری که در بولتن اقتصادی گروهک نهضت آزادی منتشر شده است در بسیاری از موارد مشابه اخباری است که توسط منافقین در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود، البته این همانندی بی دلیل نیست مهدی بازرگان رئیس گروهک نهضت آزادی پس از وقایع تروریستی ۳۰ خرداد سال ۶۰ و کشتار خیابانی مردم بیگناه توسط منافقین در تهران گفته بود که مسعود رجوی و اعضای سازمان منافقین فرزندان او هستند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها