کد خبر: ۵۳۴۴۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
استقلال که نیم فصل اول را با قهرمانی به اتمام رساند، به واسطه سوء مدیریتی که هر روز نیز دامنه دارتر می شود، در خطر قرار گرفته.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مشرق: سرانجام جواد نکونام پرده ها را کنار زد و خیلی صریح و شفاف از طرح زمین زدنش توسط مدیریت کنونی استقلال گفت. موضوعی که شاید برخی گمانه زنی ها درباره اش وجود داشت اما وقتی سرمربی به این صراحت از آن می گوید، عمق فاجعه و خطر خطیر و دوستانش را در این باشگاه نشان می دهد.

استقلال که متصور بود با حضور علی خطیر دچار چنین وضعیتی شود، حضور نکونام بود که باعث شد تا به قهرمانی نیم فصل برسد. او تا به امروز، محور موفقیت و انسجام استقلال بوده و هست و مدیریت باشگاه نیز با وجود ناکارآمدی مشخص و مبرهن، هنوز نتوانسته روند او را متوقف کند. جالب است که مدیریتی، اینگونه کمر به نابودی تیم ببندد؛ اما بسته و شده که سرمربی چنین آشکار سخن می گوید.

استقلال در خطر/ به داد این تیم و هوادارانش برسید!

علی خطیر که به یک باره در فوتبال ایران پیدا شد، در نیم فصل اخیر رفتارها و تصمیماتی داشته که شائبه برانگز بوده و استقلال را با بحران های مختلفی مواجه کرده است. اکنون نیز بر وزارت ورزش و جوانان است که تدبیری صورت دهد تا مانع از تداوم این وضعیت و سقوط کامل استقلال شود. این خطر را باید جدی گرفت تا به نقطه غیرقابل بازگشت نرسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها