کد خبر: ۵۳۴۵۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
جزئیات نحوه دررفتن انگشت سون هیونگ مین در آستانه خروج تحقیرآمیز کره جنوبی از جام ملت‌های آسیا فاش شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبرانلاین، شب قبل از بازی کره‌جنوبی و اردن در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، سون هیونگ مین و هم‌تیمی‌هایش سر میز شام با هم درگیر شدند. خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد که بازیکنان جوان تیم تصمیم گرفتند میز شام را زودتر ترک کنند و به بازی پینگ‌پنگ بپردازند.

در گزارش خبرورزشی آمده است: سون در ابتدا سعی کرد با این بازیکنان از جمله لی کانگ‌این صحبت کند تا سر میز بنشینند و در مورد بازی فردا صحبت و تبادل نظر کنند، ولی ستاره‌های جوان توجهی به حرف‌های کاپیتان تیم نشان ندادند و بعد از درگیری لفظی کانگ‌این با سون دست به یقه شد. مهاجم پاری‌سن‌ژرمن تلاش کرد به صورت سون مشت بکوبد اما سون با دست جلوی ضربه مشت او را گرفت و انگشتان دستش در رفت.

اتحادیه فوتبال کره (KFA) روز چهارشنبه تایید کرد که گزارش‌های مربوط به این حادثه درست است. لی، بازیکن پی‌اس‌جی، در بیانیه‌ای که صبح چهارشنبه منتشر کرد، از کار ناشایستی که انجام داد عذرخواهی کرد. در این بیانیه آمده است: «از هواداران فوتبالی که همیشه از تیم ملی ما حمایت می‌کنند بسیار عذرخواهی می‌کنم. خیلی متاسفم. من باید از برادرانم اطاعت می‌کردم، اما متاسفم که جنبه بدی را به هواداران فوتبال نشان دادم.»

یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی کره جنوبی تحت فشار بسیار زیادی قرار دارد و باید دید اتحادیه فوتبال این کشور چه تصمیمی در مورد او خواهد گرفت. خروج کره جنوبی از این تورنمنت شوک بزرگی برای این تیم و هوادارانش ایجاد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها