کد خبر: ۵۳۴۵۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
بیشتر گزینه‌هایی که در فضای مجازی تلاش می‌کنند خودشان را برای مدیریت پرسپولیس مطرح کنند همگی هدف اول خود بعد از روی کار آمدن را برگرداندن یحیی عنوان کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از همشهری آنلاین، یحیی گل‌محمدی درحالی بعد از بازی تیمش با مس‌رفسنجان در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول صحبت از جدایی کرد که یکی دو هفته قبل از آن برنامه‌هایش برای نیم‌فصل دوم و لیست خرید و خروجی‌اش را تحویل باشگاه داده بود. اما چون احساس کرد رضا درویش تلاشی برای جذب نفرات مدنظرش نمی‌کند تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند. در این فاصله نیز برخی از اعضای هیات‌مدیره به او اعلام کردند باشگاه به‌زودی با تغییر مدیریت مواجه خواهد شد و بهتر است از تصمیمش منصرف شود. از این رو یحیی چند روزی صبر کرد تا شاهد برکناری درویش باشد که این اتفاق رخ نداد و او رسما با باشگاهش قطع همکاری کرد. درحال‌حاضر پرسپولیس خریدهای خوبی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی داشته و درصورت تغییر مدیرعامل امکان بازگشت یحیی به جمع سرخپوشان زیاد است.

خبری که به گوش بازیکنان هم رسیده و اکثر آنها نیز از این موضوع استقبال کرده‌اند. البته در این میان نظر مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس نیز خیلی مهم است. بیشتر گزینه‌هایی که در فضای مجازی تلاش می‌کنند خودشان را برای مدیریت پرسپولیس مطرح کنند همگی هدف اول خود بعد از روی کار آمدن را برگرداندن یحیی عنوان کرده‌اند. ناگفته نماند اگر شرایط برای بازگشت یحیی به پرسپولیس مهیا شود او با قرارداد جدید و چند ساله حاضر به بازگشت به این تیم خواهد شد و مسلما رقم مالی‌اش نیز باید برای او راضی‌کننده باشد.

مذاکره یحیی با فولاد

در روزهایی که صحبت از تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس مطرح است و صحبت از بازگشت یحیی به این تیم نیز می‌شود، باشگاه فولاد سخت از سوی طرفدارانش تحت فشار قرار گرفته که یحیی را جانشین مارتینز کند. مربی اسپانیایی بعد از حذف تیمش از رقابت‌های جام حذفی به‌شدت تحت فشار قرار گرفته و به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده است. در این میان برخی از بازیکنان فولاد هم اصلا رابطه خوبی با مارتینز ندارند و هیچ بعید نیست که داستان علیرضا منصوریان را بر سر او هم پیاده کنند! به هر شکل مذاکرات رسمی بین باشگاه فولاد با یحیی انجام گرفته و پیشنهاد مالی خیلی خوبی هم به این مربی مطرح شده است. در همین راستا با خبر شدیم که یحیی ممکن است تا پایان این هفته منتظر روشن شدن وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس بماند و بعد از آن در مورد رفتن به فولاد تصمیم بگیرد. با شرایط موجود ممکن است در انتهای این هفته شاهد اتفاقات عجیب و غریبی در لیگ باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها