کد خبر: ۵۳۴۵۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
کارشناس امور سیاسی در گفتگو با سراج۲۴:
کارشناس سیاسی گفت: هرگونه کوششی برای اعتبار زدایی از مجلس شورای اسلامی و روند سالم انتخاباتی در ایران و هرگونه تحرکات خرابکارانه‌ای نظیر انفجار لوله گاز، خشم دشمن را از ملت ایران نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری 598، جعفر قنادباشی در گفت‌وگو با خبرنگار سراج24، اظهار داشت: هرچه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم، خشم و نگرانی دشمنان ملت ایران را بیشتر مشاهده می‌کنیم. 

وی افزود: امسال بعد از راهپیمایی باشکوه مردم در ۲۲ بهمن، بسیاری از پیش بینی‌های رسانه‌های خارجی غلط از آب در آمد و دشمن دوباره فهمید که همچنان نظام اسلامی با قدرت پا برجا است و مردم برای حمایت از این نظام، همیشه در صحنه هستند. 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به هک سایت مجلس شورای اسلامی، گفت: در نزدیکی انتخابات باید در نظر داشت که بخشی از توطئه‌ها در قالب ضربه زدن به اعتبار مجلس و انتقاد از شیوه تایید صلاحیت‌ها و همه اینها واکنشی است در برابر روند درستی که کشور دارد پیش می‌رود و آن انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

قنادباشی بیان داشت: تحلیلگران پیش بینی کردند در این دوره تعداد قابل ملاحظه‌ای برای شرکت در انتخابات می‌آیند و بخش زیادی از جوانان ما نسبت به رسانه‌های معاند ناامید شدند. در ایران سه و نیم میلیون رای اولی داریم که اکثریت آن دختران این سرزمین هستند و نقش آنها در انتخابات حائز اهمیت
 است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در پی انتقام از ملت ایران هستند، افزود: هرگونه کوششی برای اعتبار زدایی از مجلس شورای اسلامی و روند سالم انتخاباتی در ایران و هرگونه تحرکات خرابکارانه‌ای نظیر انفجار لوله گاز، خشم دشمن را از ملت ایران نشان می‌دهد.


قنادباشی با ابراز امیدواری در خصوص حضور نسل جدید نامزدهای متخصص در میدان انتخابات، خاطرنشان کرد: قطعاً مجلس آینده از جهت رونق بخشی و گام برداشتن در جهت اقتصاد کشور بسیار متفاوت خواهد بود. باید همه در انتخابات شرکت کنیم و مجلس آینده را خود ما بسازیم.

 
منبع: سراج24
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها