کد خبر: ۵۳۴۵۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
نمایش انتخاباتی دشمن هر چهار سال یکبار؛
مردم ایران حافظه تاریخی خود را از دست نداده‌اند، دعوت به تحریم انتخابات توسط دشمنان نمایشی است که هر چهار سال یکبار برای مردم ایران به شکل‌های مختلف اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، صبح روز بیست و چهارم بهمن ماه سال جاری خبری مبنی بر حملات سایبری به سایت مجلس شورای اسلامی و خبرگزاری خانه ملت در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

روابط عمومی مجلس در اطلاعیه‌ای این حملات سایبری را تایید کرد و در اطلاعیه خود از اطلاعات مخدوش شده و غیرقابل استناد خبر داد. 

با نگاهی به تاریخ این اتفاق متوجه می‌شویم این حمله سایبری دقیقا زمانی رخ داد که تنها دو روز هم از راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم نگذشته بود. راهپیمایی که دشمنان بوق و کرنا کردند ملت ایران در آن شرکت نمی‌کنند.

سوال اساسی که ایجاد می‌شود اینکه چرا مجلس شورای اسلامی باید مورد حمله سایبری قرار گیرد؟ دقیقا زمانی که در آستانه انتخابات مجلس هستیم این اتفاق افتاده است.

 این همان راهبرد دشمن برای بی‌اعتبار کردن مجلس و دعوت به تحریم انتخابات نیست؟ آیا این نمایش هر چهار سال یکبار با رنگ و روی متفاوت در آستانه انتخابات برای ملت ایران اجرا نمی‌شود؟

مردم ایران حافظه تاریخی خود را از دست نداده‌اند، تاریخ این کشور تنها همین ۴۵ سال انقلاب اسلامی نیست بلکه دویست سال تاریخ استعمار در این مملکت توسط آمریکا و انگلیس نشان می‌دهد این مردم هرگز آنچه که بر سرشان آمده فراموش نمی‌کنند!

 راهبرد دشمنان این مردم مشخص است و آن اینکه برای تحقیر و کوچک کردن این ملت و ارزش‌های آن درنگ نمی‌کند. هر زمان که قرار است ارزش‌های ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شود، دشمن به خیال خام خود مردم را می‌خواهد گمراه کند.

  این حربه‌ها دیگر بر روی ملت ایران تاثیری ندارد و  تلاش‌ها برای از بین بردن اعتماد مردم به خود و نظام جمهوری اسلامی ایران، همچون آب در هاون کوبیدن است.

همه میدانیم این اتفاقات، اتفاقی نیست و اما خارج نشینان خارج از گود در کار خود یک ایراد اساسی دارند و آن اینکه ملت ایران آنها را بیگانه‌تر از هر کسی می‌دانند و نمی‌خواهند دایه مهربانتر از مادر آنها باشند.

دشمن باید این تحلیل غلط در رابطه با بی‌ارزش کردن اصول جمهوری اسلامی ایران را از سر خود بیرون کند چرا که دیگر هیچ یک از این مردمان، خام حرف‌ها و اقدامات انتقام جویانه آنها در پوست دوستی با این ملت، نمی‌شوند.

 
منبع: سراج24
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها