کد خبر: ۵۳۴۶۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
باشگاه پرسپولیس به طور رسمی پاسخ درخواست مهاجم خود برای جدایی را داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، شهاب زاهدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که با پیشنهاد مالی نسبتا قابل قبولی از باشگاهی ژاپنی روبرو شده است خواستار دریافت رضایت‌نامه خود از سرخپوشان و پیوستن به «جی لیگ» ژاپن شده است.

باشگاه پرسپولیس نیز این موضوع را در اختیار کادر فنی قرار داد که با مخالفت اوسمار ویه را مبنی بر جدایی زاهدی روبرو شد. با این حال زاهدی اصرار برای رفتن به لیگ فوتبال باشگاهی ژاپن را بار دیگر مطرح کرد که منجر به مخالفت رسمی باشگاه با درخواست ژاپنی‌ها شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز به مدیر برنامه‌های زاهدی اعلام کرده است تا پایان فصل اجازه خروج این بازیکن را نمی‌دهد و باید به همکاری اش طبق قرارداد ادامه دهد.

این در حالی است که زاهدی همچنان اصرار به جدایی دارد و دنبال راهکار برای جلب رضایت باشگاه پرسپولیس در زمستان فصل جاری لیگ برتر ایران است.

ویه را سرمربی پرسپولیس نیز تصمیم دارد با زاهدی جلسه‌ای را برگزار کرده و دلایل این بازیکن برای جدایی را مستقیم شنیده و خواسته‌های خود برای حفظ این بازیکن را نیز اعلام کند. باید دید آیا زاهدی قید این موضوع را خواهد زد یا در آخرین روزهای نقل و انتقالاتی باز هم برای این ترانسفر تلاش خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز ساعت ۱۷:۱۵ روز چهارشنبه در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها