کد خبر: ۵۳۴۶۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا نیمه دی ماه ۱۳۸۶ در هشت استان می‌توانند برای حضور در حج آینده ثبت‌نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری 598، سازمان حج و زیارت از اعلام پذیرش اولویت‌های جدید قبوض حج تمتع برای مراجعه و انجام پیش ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۳ خبر داد و استان‌های دارای ظرفیت را در این رابطه اعلام کرد.

در متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: باتوجه به فرصت محدود باقیمانده تا اعلام ثبت‌نام قطعی در کاروان‌های اعزامی حج تمتع سال آینده و نظر به تکمیل ظرفیت‌های خالی و باقیمانده آن، به آگاهی می‌رساند: علاوه بر اولویت‌های پیشین، امکان انجام پیش ثبت‌نام توسط دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا نیمه دی ماه ۱۳۸۶ در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، قم، تهران، کرمانشاه، همدان و سمنان و تا پایان دی ماه سال ۱۳۸۶ نیز در استان‌های کرمان، قزوین، لرستان، یزد، البرز، ایلام، کاشان، فارس، مرکزی و بوشهر فراهم شده‌ است.

دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا زمان اعلام شده، می‌توانند از امروز دوشنبه مصادف با ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ از طریق سامانه https://tamatoreserve.haj.ir نسبت به اخذ کد رهگیری و واریز مبلغ علی‌الحساب اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها