کد خبر: ۵۳۴۶۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از فردا با انجام ۴مسابقه آغاز می شود که در مهم ترین مسابقه پرسپولیس در ورزشگاه خالی آزادی به مصاف تراکتور تبریز می رود.

به گزارش پایگاه خبری 598، هفته هفدهم لیگ برتر نیز مثل هفته قبل با یک بازی معوقه همراه است. سپاهان اصفهان به دلیل بازی برگشت با الهلال عربستان مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان نمی رود. نگاهی به ۴ مسابقه فردا می اندازیم:

گل گهرسیرجان- پیکان تهران: کار سخت پیکان در کویر

رقابت تیم‌های ششم و سیزدهم جدول لیگ تماشایی خواهد بود. گل گهر ۲۶ امتیاز و پیکان ۱۲ امتیاز دارد. تیم تهرانی در منطقه خطر است زیرا فقط ۳ امتیاز با آخرین تیم جدول فاصله دارد و کارش در کویر سخت خواهد بود . تیم رضا عنایتی فقط ۹ گل در ۱۶ بازی زده و فردا بعید است برای بردن به مصاف حریف برود حریفی که ۱۸ گل زده است.مسابقه رفت دو تیم بدون گل به پایان رسید اما گل گهر در خانه ۳ امتیاز را می‌خواهد. پیکان هفته قبل در خانه مقابل نساجی متوقف شد و گل کهر در اهواز فولاد را شکست داد.

استقلال خوزستان-آلومینیوم اراک ؛آبی پوشان مقایل گربه سیاه پرسپولیس

آخرین تیم جدول لیگ میزبان آلومینیوم اراکی است که گربه سیاه پرسپولیس لقب گرفته! اراکی ها هفته گذشته با یک سوپرگل پرسپولیس را شکست دادند تا با ۲۵ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ بایستند و در صورت برد در بازی فردا شانس صعود سه پله ای در جدول دارند. استقلال خوزستان برای بقا خود را تقویت کرده و یک مدافع ازبکستانی و یک مهاجم عراقی خریده و هفته قبل هم شمس آذر را در قزوین متوقف کرد.بازی رفت دو تیم را آلومینیوم برده اما استقلال خوزستان اکنون تیمی متفاوت تر از نیم فصل نخست است و راحت امتیاز از دست نمی دهد.
نساجی مازندران-مس رفسنجان ؛ نوید کیا مقابل تیم شهر خسته
نساجی با سرمربی اسپانیایی خود دور برگشت را با یک مساوی خارج از خانه مقابل پیکان شروع کرد و مس رفسنجان هم با محرم نویدکیا اولین امتیازش را در خانه مقابل هوادار گرفت تا با ۱۶ امتیاز روی پله دهم جدول لیگ بایستد چهار پله بالاتر از نساجی. هر دو تیم به دنبال برد خواهند بود نساجی می خواهد هواداران ناراضی اش را خوشحال کند و مس هم تصور می کند توانایی بردن تیم شهرخسته را دارد تا حداقل دهمی خود را در جدول لیگ تثبیت کند.بازی رفت دو تیم یک بر یک مساوی شد.نساجی برای حضور هواداران در ورزشگاه مسابقه را رایگان اعلام کرده تا با حمایت تماشاگرانش به برد برسد.

پرسپولیس-تراکتور تبریز؛نبرد قرمزپوشان در ورزشگاه خالی
یکی از حساس ترین و مهم ترین بازی های دور برگشت بدون حضور تماشاگران و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار می شود. پرسپولیس هفته قبل بد بازی نکرد اما تک گل سه امتیازی که با اشتباه بیرانوند و به زیبایی زده شد اسمار سرمربی برزیلی و پرسپولیس را بیش از قبل از فشار هواداران قرار داد.

پرسپولیس و اسمار شاید خوش شانس هستند که بازی بدون تماشاگر است چون احتمال داشت در صورت گل خوردن یا حتی مساوی خانگی مورد اعتراض شدید قرار بگیرند.

بازی رفت را پرسپولیس یک بر صفر برد ولی بازی برگشت حکایت دیگری دارد تراکتور اکنون با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است.پرسپولیس شاید در این بازی حساس بیرانوند سرماخورده را همراه نداشته باشد که در آنصورت ممکن است دروازه‌بان جوان در‌ون دروازه‌ قرار بگیرد ! امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس فردا دیگر‌محروم‌نیست و می تواند مقایل پرسپولیسی های سابق مثل شجاع خلیل‌زاده، مهدی عبدی، مهدی شیری وسیامک نعمتی قرار بگیرد.

تقابل مربیانی از برزیل و اسپانیا بازی را جذاب خواهد کرد هرچند برزیلی ها مربیان مطرح‌ و تراز اولی در سطح فوتبال جهان نیستند اما اوسمار فعلا هدایت یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا را برعهده گرفته است.

تنها نقطه تاریک تقابل قرمز پوشان تهران و تبریز نبود تماشاگر است.پرسپولیس در صورت برد به طور موقت به رده دوم جدول لیگ صعود می کند اما در صورتیکه برنده نشود فاصله امتیازی اش با استقلال ۳۵ امتیازی صدرنشین بیشتر خواهد شد که باعث گلایه بیشتر پرسپولیسی‌ ها از باشگاه و سرمربی برزیلی است.
 
 
هفته هفدهم؛ گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

چهارشنبه ۲ اسفند

گل گهرسیرجان – پیکان تهران – ساعت ۱۴:۳۰- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجانپرسپولیس – تراکتور تبریز – ساعت ۱۵- ورزشگاه آزادی تهراناستقلال خوزستان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۶- ورزشگاه غدیر اهوازنساجی مازندران – مس رفسنجان – ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

پنجشنبه ۳ اسفند

هوادار تهران – شمس آذر قزوین -ساعت ۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهرانملوان بندرانزلی – استقلال – ساعت ۱۵- ورزشگاه تختی انزلیصنعت نفت آبادان – فولاد خوزستان – ساعت ۱۶- ورزشگاه تختی آبادان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها