کد خبر: ۵۳۴۶۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، بعد چهار روز فعالیت امشب به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری ۵۹۸: بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، بعد چهار روز فعالیت امشب به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش: محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: در این ایام همۀ مؤمنان از برکات پیامبر عظیم‌الشأن استفاده کنند و با دل‌هایی پاک و قلب‌هایی نورانی وارد ضیافت‌الله ماه مبارک رمضان شوند.

وی افزود: خوشحالیم که بعد از چندین سال نمایشگاه رسانه‌های ایران در این ایام برگزار شد. برگزاری این دورۀ نمایشگاه به‌لحاظ عِده و عُده و پیش‌بینی اقتضائات این کار بزرگ طبیعتاً نیازمند تمهیدات بیش‌تری بود که همکارانم در معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، آقایان مهدی‌پور و شمسایی و شیروی و همۀ همکاران خوب‌مان همت کردند و آن‌را به‌نحو احسن مدیریت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: امروز در هیئت دولت، آقای رئیس‌جمهور سلام گرم خود را به رسانه‌ها ابلاغ و از این کار ستودنی تشکر کرد. در روزهای برگزاری نمایشگاه که مصادف با هیچ تعطیلی هم نبود و روزهای زمستان که کوتاه است، استقبال مخاطبان حرفه‌ای نمایشگاه به حضور بیش از ۲۰۰ هزار نفر رسید.

اسماعیلی ادامه داد: از اصحاب رسانه از خبرنگاران و عکاسان تا سردبیران و دبیران سرویس‌ها از تک‌تک شما بزرگواران از صمیم قلب تشکر می‌کنم. این کار شما بزرگواران و همت‌تان بود و این شور و شوق و شعف و نشاطی که جامعۀ رسانه‌ای در حال تجربه آن است ،حاصل زحمات همۀ شما است‌.

وی گفت: ان‌شاءالله در پناه خداوند متعال همۀ اصحاب رسانه روزهای شایسته‌تری را تجربه کنند. یکی از دلایل اصلی اصرار در برگزاری نمایشگاه آن هم در پایان مجموعه جشنواره‌های فجر که بار روانی و حجم مضاعف کاری را به‌سمت همکاران من در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سوق داده بود، نزدیکی به انتخابات بود، مردم عزیز ایران هفتۀ آینده پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

وزیر فرهنگ گفت: اینجا محلی برای گفت وگو و ایراد دیدگاه‌ها و محلی برای نقد همدیگر و فضای سالم و تعاملی برای اصحاب فکر و اندیشه و سیاست برقرار کرده بود.

اسماعیلی اضافه کرد: برگزاری ده‌ها نشست با حضور سیاستمداران و اندیشمندان برای همۀ ما مسرت‌بخش بود. از همۀ این عزیزان با گرایش و علایق گوناگون سیاسی تشکر می‌کنم و از رسانه‌ها با گرایش‌های مختلف و با سلایق گوناگون که در یک آزمون مهم در ماه‌های اخیر سربلند بیرون آمده‌اند و آن آزمون، حمایت از مظلوم که حمایت از مظلومان غزه که تعداد شهدای آن‌ها به ۳۰ هزار نفر رسید، اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: ما تلاش کردیم همدلی با مردم غزه را در بخش ویژه‌ای در نمایشگاه به نمایش بگذاریم. در این بخش سردبیران روزنامه‌ها و فعالان مقاومت آمدند و با خلوص و همدلی در نمایشگاه این موضوع را به‌عنوان نقطۀ روشن و قابل افتخار در کارنامه ثبت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: از همۀ دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله سال آینده با فرصت مناسب‌تر و اطلاع رسانی بیش‌تر بتوانیم جشنواره‌ای در شانغ رسانۀ فاخر ایران برگزار کنیم. برای همۀ ضرب‌ها و کاستی‌ها از تک‌تک شما بزرگواران و همۀ بازدیدکنندگان محترم و مخاطبان عزیز عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم با نقد سازنده و بیان اشکالات من به همکارانم را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها کمک کنید.

اسماعیلی گفت: امسال دوستان ما در روابط عمومی وزارت ارشاد ابتکاری به خرج دادند که صفحه‌ای را برای بیان نقدها از مجموعۀ جشنواره‌ها و هم‌چنین این جشنواره به وب‌سایت وزارتخانه اضافه کردند و به بهترین نقدها به اصحاب رسانه جوایزی را تقدیم خواهیم کرد.

وی گفت: ما می‌خواهیم نشان دهیم که می‌توانیم با یک‌دیگر گفت‌وگو کنیم کنار هم باشیم و با هم مهربان باشیم دست‌دردست هم دهیم برای عزت و سربلندی ایران عزیزمان با هم هم‌قسم شویم.

ما جامعۀ رسانه‌ای جامعه الگو و الگوساز هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ان‌شاءالله همه دست‌دردست هم در همۀ بخش‌ها فارغ از همۀ اختلاف دیدگاه‌ها و سلایق کنار هم برای منافع ملی کار می‌کنیم و مردم عزیز ایران شهد شیرین این وحدت و همدلی را بیش از گذشته خواهند چشید.اسماعیلی از مهمانان خارجی تشکر کرد و در پایان گفت: ما همچنان با آغوش باز در خدمت همه عناصر جبهۀ مقاومت در ایران سرافراز هستیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها