کد خبر: ۵۳۴۶۹۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم، گفت: محدودیت های ترافیکی بلوار پیامبر اعظم و اطراف مسجد جمکران از ساعت ۱۶ امروز اعمال می شود، شهروندان قمی برای کاهش ترافیک از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

به گزارش پایگاه خبری ۵۹۸: سرهنگ غلامرضا صدفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  که در سالن جلسات برگزار شد، اظهار داشت: برخی تقاطع های هوشمند سطح شهر به صورت مانیتورینگ کنترل می‌شود و اصل عملکردمان در کنترل ترافیک سطح شهر با موتور انجام می‌شود.

وی با اشاره به طرح ترافیکی ویژه نیمه شعبان در قم بیان کرد: مسیر رفت بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران صرفا جهت تردد عابرین پیاده و مسیر برگشت نیز ویژه حمل و نقل عمومی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم عنوان کرد: محدودیت‌های ترافیکی بلوار پیامبر اعظم و اطراف مسجد جمکران از ساعت 16 امروز اعمال می‌شود.

صدفی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیل حضور زائران در مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: اگر ظرفیت پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران تکمیل شد پارکینگ بلوار شهید کبیری جایگزین می‌شود.

وی گفت: در هسته مرکزی شهر به خصوص تقاطع خیابان معلم و روگذر و زیرگذر بلوار عمار یاسر ترافیک شدید خواهیم داشت و شهروندان قمی تقاضا داریم برای کاهش ترافیک از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم بیان کرد: زائران می توانند خودروهای خود را در پارک سوارها پارک کرده و با اتوبوس  و وسایل حمل و نقل عمومی به مسجد مقدس جمکران بروند.

صدفی ادامه داد: تابلو و بنر به اندازه کافی در سطح شهر و برای راهنمایی مسافران و زائران نصب شده و در نرم‌ افزار نشان نیز تغییراتی اتحاذ شده تا زائران برای حضور در مسجد جمکران با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی توسط مسافران افزود: از زائران و مسافران عزیز تقاضا داریم هنگام بازگشت از مراسم نیمه شعبان با خستگی رانندگی نکرده و ضمن استراحت کافی به شهرهای خود بازگردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: بیشترین حجم ورود زائران  به شهر مقدس قم روز شنبه است و از روز جمعه آمادگی داشته و هدایت مسیرها توسط همکاران انجام و مسافران و زائران عزیز روز یکشنبه به شهرهای خود برمی‌گردند.

صدفی گفت: مسافران و زائران با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند تا شاهد ترافیک روان و سالم و ایمن باشیم.

وی با بیان اینکه پلیس راهور استان قم رتبه دوم را در میزان رضایت مندی مردمی دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته 600 هزار خدمات از جمله شماره گذاری و صدور گذرنامه و غیره به شهروندان عزیز داشتیم.

 

* تسنیم قم 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها