کد خبر: ۵۳۴۷۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
جام جهانی فوتبال ساحلی؛
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی موفق شد با ۶ گل بلاروس را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری 598،  دیدار تیم‌های ملی ایران و بلاورس از مرحله رده بندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت ۱۷:۳۰ در شهر دبی امارات برگزار شد که در نهایت تیم ملی ایران با برتری ۶ بر یک به پایان رسید تا ساحلی بازان به عنوان سومی جهان دست یابند.

ساحلی‌بازان ایران تاکنون هفت دوره در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و در سال ۲۰۱۷ به مدال برنز رسیده بودند. ایران بعد از ۲ دوره غیبت، پس از هفت سال یک‌بار دیگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

ساحلی بازان ایران وقت اول را پر قدرت شروع کردند و موفق شدند گل اول را توسط امیرحسین اکبری به ثمر برسانند و در ادامه موحد محمدپور برای بار دوم دروازه بلاروس را باز کرد و وقت اول دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

پیروزی یوزهای ایرانی با جشنواره گل مقابل بلاروس؛ ساحلی‌بازان سوم جهان شدند

یوزهای ایرانی با نمایش خوبی که در ابتدای وقت‌های دوم داشتند توانستند گل سوم را توسط محمد مرادی با یک برگردان زیبا به ثمر رساندند و در ادامه رضا امیری با برگردان دیگر دروازه بلاروس را باز کرد. محمد معصومی نژاد ملی‌پوش ساحلی کشورمان با یک شوت محکم توانست دروازه بلاروس را برای بار پنجم باز کند و ۱۲ دقیقه دوم ۵ صفر به سود ایران به اتمام رسید.

پیروزی یوزهای ایرانی با جشنواره گل مقابل بلاروس؛ ساحلی‌بازان سوم جهان شدند

در وقت‌های سوم بازی محمد علی مختاری موفق شد با یک بغل پای زیبا برای بار ششم دروازه تیم مقابل را باز کند و در ادامه بازیکنان تیم بلاورس موفق شدند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند و در نهایت بازی به سود ایران به اتمام رسید.

ترکیب اولیه ایران:

حمید بهزادپور، مسلم مسیگر( کاپیتان)، امیرحسین اکبری، علی میرشکاری و محمد معصومی‌زاده.

سرمربی: علی نادری

نیمکت ذخیره:

سید مهدی میر جلیلی، سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، مهدی شیرمحمدی، موحد محمدپور و محمدعلی مختاری .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها