کد خبر: ۵۳۴۷۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان تصریح کرد: شرکت در انتخابات و شناسایی و انتخاب افراد اصلح، لازمه حل مشکلات کشور از جمله در عرصه مسائل اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری 598، کورش زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن دعوت از همگان بخصوص چهره‌های فرهنگی و هنری برای حضور در انتخابات یازدهم اسفند، گفت: آنچه مسلم است این که اگر ما در انتخابات شرکت نکرده و دست به انتخاب نزنیم، دیگران برای ما انتخاب می‌کنند و طبعاً وقتی دیگران برای ما انتخاب کنند در آن صورت، دیگر حق سخن گفتن، اعتراض و نقد کردن را نخواهیم داشت.

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون افزود: این که برخی برای عدم شرکت خود در انتخابات اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی می کنند باید دانست که این قبیل مشکلات با رأی ندادن ما مرتفع نخواهد شد چرا که اتفاقاً در سایه حضور در انتخابات و شناسایی و تبلیغ افراد خدمتگزار و مؤثر زمینه برای حل و یا کاهش مشکلات فراهم خواهد شد.

بازیگر سریال "یوسف پیامبر" خاطرنشان کرد: از سوی دیگر مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات ضامن عزت و امنیت و اقتدار کشور است و به این وسیله ما خواهیم توانست از میراث بزرگ و ماندگار شهدای عزیز دفاع کنیم.

وی بیان کرد: برخلاف القائات شیطانی دشمن، مردم ما کشور و انقلابشان را دوست دارند و در طول این ۴۵ سال بارها ثابت کرده اند هر جایی نیاز بوده برای دفاع از کشور و انقلاب و نظام پای کار آمده اند و در روز جمعه نیز این مسأله را بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها