کد خبر: ۵۳۴۸۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ثمره یک مجلس قوی، آگاه، متخصص و بابصیرت متناسب با قانون اساسی و برنامه‌های انقلابی و دینی، دولت قوی را تحویل می‌دهد. دولت قوی خواهد توانست بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم در سطح جامعه را برطرف کند.

به گزارش پایگاه خبری 598، احمد سالک کاشانی، عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با سراج24 درباره نقش مردم در انتخابات گفت: برای مردم ایران روشن است که حضور ایشان موجب تقویت بنیه‌های اقتدار کشور در تمام عرصه‌های پیشرفت و تعالی است. هر چه این حضور، پرشورتر و قوی‌تر باشد و به تعبیری مشارکت حدکثری صورت بگیرد، اقتدار کشور در داخل و در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: مردم ما به این موضوع واقف و آگاهند. دلیل این ادعا نیز حضور ایشان در جشن ۲۲ بهمن امسال بود که واقعا قوی‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حضور مردم نشان از رشد بصیرت جامعه، اسلام‌شناسی و دین‌باوری و همچنین دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی و تقویت بنیه‌های اساسی نظام جمهوری اسلامی داشت. ما باید برای حفظ این اقتدار، حضور حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

عضو سابق حزب جمهوری اسلامی در ادامه توضیح داد: این اقتدار حلال بسیاری از مشکلات جامعه خواهد بود. مجلس قوی، متخصص، متعهد و پای کار می‌تواند مشکلات را به خوبی شناسایی کند و راه‌حل‌های مناسبی برای برون‌رفت از آن ارائه کند. معشیت و رفاه مردم، گرانی‌ها و تورم و معضلات اقتصادی و فرهنگی جامعه توسط مجلس حل خواهد شد؛ چراکه مجلس در راس امور قرار دارد.

سالک کاشانی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب فرموده‌اند که انتخابات رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. هر چه این رکن اصلی قوی‌تر در میدان حاضر شود، قدرت حفاظت از نظام نیز بالاتر خواهد بود و در نتیجه می‌تواند معضلات و مشکلات بر سر راه مردم را حل کند. ثمره یک مجلس قوی، آگاه، متخصص و بابصیرت متناسب با قانون اساسی و برنامه‌های انقلابی و دینی، دولت قوی را تحویل می‌دهد.

وی ادامه داد: دولت قوی خواهد توانست بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم در سطح جامعه را برطرف کند.

نائب رئیس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: تجربه‌ی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر این مسئله است که علیرغم تحریم‌های ۴۵ ساله، جنگ تحمیلی، دشمنی تجزیه‌طلبان، معاندان، منافقین و همچنین جنگ ۲۴ ساعته رسانه‌هایشان علیه جمهوری اسلامی، جامعه انقلابی ما در راستای خودکفایی توانسته در عرصه‌های مختلف ظاهر شود و در بسیاری از این موارد، جایگاهی بین اول تا دهم داشته باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز مطرح کرد: این پیشرفت‌ها نشان می‌دهد که اگر مردم پای کار باشند، مشکلات نیز حل خواهد شد و کشور در سطح بین‌المللی ارتقا پیدا و به جایگاهی رفیع دست پیدا خواهد کرد. لذا ضرورت دارد در انتخابات ۱۱ اسفند، مردم به اسلام و انقلاب رای دهند.

وی اشاره داشت: رای ما، رای به اسلام و اقتدار ملت است. رای ما آثار جهانی دارد. زمانی که حداکثر مردم در انتخابات شرکت کنند، نیروهای مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن و سایر نقاط جهان قوت می‌گیرند. اقتدار جمهوری اسلامی یعنی اقتدار جبهه مقاومت در سطح بین‌المللی.

سالک کاشانی ضمن تاکید بر تلاش دشمن برای کم‌رونق کردن انتخابات اظهار داشت: دشمنان ما به شدت در تلاش هستند تا مانع از برگزاری یک انتخابات پرشور شوند. آن‌ها از حضور مردم پای صندوق‌های رای نگرانی دارند و ناراحتند. ما باید در مقابل دشمنان اسلام با قدرت حضور پیدا کنیم و می‌دانیم که ملت ایران چنین اعتقاد قوی و شایسته‌ای دارند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مردم تلاش کنند به افرادی رای دهند که شایسته و اصلح رای دهند. مردم توجه داشته باشند تا افرادی که وام‌دار کارتل‌ها و سرمایه‌دارها هستند در مجلس حضور نیابند. کسانی که در حال تبلیغ با مبالغ گزاف هستند، به فکر مملکت نیستند و دغدغه کشور و جامعه را ندارند. آن‌ها تنها صندلی مجلس را می‌خواهند و به فکر منافع خود هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها