کد خبر: ۵۳۴۹۱۱
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
مدافع ملی پوش پرسپولیس در نیم فصل دو پیشنهاد از امارات و کره داشت.

به گزارش پایگاه خبری 598، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس که بعد از دو فصل بازی برای الاهلی قطر دوباره در تابستان به تیم سابقش بازگشته، در نقل و انتقالات زمستانی با دو پیشنهاد خارجی خوب مواجه شده بود. این دو پیشنهاد که از کره و امارات بود، از نظر مالی شرایط بسیار خوبی داشت و رقم بالایی را به مدافع قرمزها پیشنهاد دادند. با این حال با مخالفت باشگاه پرسپولیس این انتقال منتفی شد.

کنعانی زادگان که مدافع فیکس تیم ملی در جام ملت های آسیا هم بود، ابتدا با پیشنهاد تیم سون سامسونگ کره جنوبی مواجه شد. این تیم کره ای مجموعا برای یک فصل و نیم حاضر بود یک میلیون و دویست هزار دلار به کنعانی زادگان پرداخت کند. ۴۰۰ هزار دلار برای نیم فصل و ۸۰۰ هزار دلار هم برای فصل آینده. پیشنهاد دوم کنعانی از امارات و باشگاه الشارجه این کشور بود. این تیم حاضر بود پول بیشتری برای جذب مدافع تیم ملی هزینه کند و برای یک فصل و نیم به این بازیکن پیشنهادی دو میلیون دلاری دادند.

حتی قرار بود چیزی در حدود ۴۰۰ هزار دلار هم از این انتقال به باشگاه پرسپولیس برسد. کنعانی زادگان که برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارد، بند فسخی در قراردادش وجود ندارد. او ماجرای پیشنهادات خارجی اش را با باشگاه پرسپولیس در میان گذاشت ولی مدیران پرسپولیس به شدت مخالف جدایی ستاره تیمشان بودند و با جدایی محمد حسین مخالفت کردند.

پرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی را به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست داد و این مدافع موثر نمی تواند تیمش را تا پایان فصل همراهی کند. از همین رو باشگاه پرسپولیس نمی خواست دیگر ستاره خط دفاعی خود را هم از دست بدهد، هرچند پول خوبی از انتقال کنعانی زادگان نصیبش می شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها