کد خبر: ۵۳۴۹۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
طی روزهای گذشته اخبار مختلفی پیرامون احتمال تغییرات در راس کادر مدیریتی باشگاه استقلال مجموعه آبی پایتخت را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مشرق - پیرو بروز برخی مشکلات مالی بین استقلال و برخی اسپانسرهایش به ویژه اسپانسر اصلی این باشگاه که مربوط به یک شرکت فروش موبایل بود، اختلافاتی بین برخی از مدیران باشگاه استقلال منجر به برگزاری جلساتی بین تعدادی از اعضا با یکدیگر، دور از چشم سایرین شده است.
در همین راستا مطلع شدیم برخی افراد نزدیک به مدیرعامل باشگاه خبر داده‌اند که گزینه احتمالی بعدی مدیرعاملی برای باشگاه استقلال یکی از نزدیکان علی خطیر خواهد بود.
فرشید سمیعی که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی طی سال‌های اخیر با باشگاه استقلال داشته و به عناوین مختلف از جمله مشاور مدیرعامل، معاون حقوقی باشگاه، عضو هیئت مدیره، سخنگوی این مجموعه و عناوینی از این دست کنار افرادی همچون علی فتح الله زاده، مصطفی آجرلو، سید حجت کریمی و حالا علی خطیر حضور داشته، گزینه مورد وثوق برای جانشینی علی خطیر معرفی شده است.
فرشید سمیعی که در طول این مدت همواره یکی از افراد ثابت طی ۲۴ ماه گذشته در این باشگاه بوده طی این مدت تنها در دوران مدیرعاملی کوتاه مدت سید حجت کریمی از این مجموعه کنار گذاشته شد ولی در سایر اوقات، همواره به عنوان یکی از افراد نزدیک به مدیریت باشگاه همواره در ریز مسائل مربوط به قرارداد بازیکنان، قرارداد اسپانسرها و مسائلی از این دست حضور داشته است.

رفیق صمیمی علی خطیر گزینه مدیرعاملی استقلال شدتبلیغ کاسکو روی پیراهن استقلال


از این رو شنیده می‌شود مسئولان بالادستی با توجه به برخی اتفاقات ماه‌های گذشته در ارتباط با موضوعات مربوط به جعل امضا، عدم شفافیت در قرارداد برخی از اسپانسرها از جمله شرکت کاسکو (گزارش مربوط به چک برگشت خورده شرکت کاسکو را در اینجا بخوانید) ، نامشخص بودن وضعیت مبلغ دریافتی از باشگاه الوصل امارات (۶۴هزار دلار)، عدم شفافیت در بحث نحوه جذب گوستاوو بلانکو و مسائلی از این دست عنوان می‌شود که به احتمال زیاد علی خطیر یا از سمت خود استعفا می‌کند و یا او را برکنار خواهند کرد.

یادآور می شود؛ در جریان دیدار تیم های استقلال و سپاهان نیز شعارهایی علیه علی خطیر در ورزشگاه از سوی هواداران سر داده شد. روزی که مدیرعامل استقلال به استادیوم نرفته بود تا شاهد پیروزی بزرگ تیمش مقابل یکی از مدعیان قهرمانی این فصل نباشد.(گزارش مربوط به شعار علیه علی خطیر را اینجا بخوانید)
در همین راستا نزدیک‌ترین فرد به صندلی مدیریت باشگاه استقلال در حال حاضر فرشید سمیعی عنوان می‌شود که ظاهراً از حمایت‌هایی هم در رده‌های بالای وزارت ورزش برخوردار است.
این فرد به تازگی هم به نمایندگی از باشگاه استقلال با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه خبر حمایت خود از جواد نکونام را علناً در شرایطی مطرح کرد که پیشکسوتان و طرفداران استقلال می‌دانند بین مدیرعامل باشگاه - علی خطیر - و جواد نکونام اختلاف نظرهایی وجود دارد.
باید دید عکس‌العمل گروه فعلی مدیریتی باشگاه استقلال نسبت به این اخبار در آستانه برگزاری دیدار حساس استقلال مقابل دربی چه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها