کد خبر: ۵۳۴۹۸۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعات در خصوص منفعت این تیم از تغییر زمان بازی بزرگ فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، رضا درویش روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت اسپانسر پرسپولیس از تیم‌های پایه این باشگاه گفت: گروه طبیعت برای ما مانند یک هوادار عمل می‌کند نه یک اسپانسر. این گروه امروز یک چک ۲ میلیاردی برای تزریق به تیم‌های پایه داد که امیدوارم بخشی از مشکلات ما در این رده سنی حل شود. مشکلات مالی باشگاه اجازه نداده آنگونه که باید به تیم‌های پایه برسیم.

وی در خصوص برگزاری شهرآورد تهران در روز چهارشنبه بیان کرد: برای ما فرقی ندارد که چه زمانی بازی کنیم. من روز گذشته هم گفتم اگر قرار باشد که زمان بازی تغییر پیدا کند باید زمان بازی ما در هفته بیست و یکم نیز جابجا شود. در دربی تیم استقلال تهران میزبان است و تماشاگران نیز ۵۰- ۵۰ خواهند بود اما تمام درآمد این بازی بزرگ برای استقلال است. ۲ جلسه در خصوص شهرآورد برگزار شد که من در یکی از جلسات حضور داشتم و نظرات خودم را اعلام کردم.

درویش در خصوص شایعات خوشحالی پرسپولیس از تغییر زمان دربی نیز گفت: نمی‌دانم چرا این شایعات مطرح می‌شود. برای من فرقی ندارد بازی چه زمانی برگزار می‌شود اما برخی برای جوسازی، داستان درست می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط بد بانوان در استادیوم در بازی این تیم برابر فولاد گفت: من باید از این بانوان معذرت‌خواهی کنم. آنان هواداران متعصب هستند اما ما در این خصوص تصمیم گیرنده نیستیم و از فدراسیون می‌خواهم که یک فضایی در اختیار آنان قرار دهند تا از باد و باران محفوظ بمانند. امیدوارم یک جای بهتری برای زنان در ورزشگاه در نظر گرفته شود.

درویش با گلایه از سازمان لیگ اظهار داشت: لیگ فوتبال ایران در جهان بی نظیر است. در هیچ جای دنیای قهرمانی بدون پاداش نیست اما ما در فصل گذشته سه گانه را فتح کردیم اما دریغ از یک ریال پاداش. اگر اینگونه است چه فرقی بین تیم قهرمان با تیم پنجم و ششم وجود دارد. برای ورود تیم‌ها به لیگ برتر هزینه زیادی گرفته می‌شود و باید درصدی از این هزینه به تیم قهرمان داده شود.
وی ادامه داد: در گذشته محلات مسابقه برگزار می‌کردند و بخشی از پول دریافتی از تیم‌ها به تیم قهرمان اختصاص می‌دادند. اما لیگ ما هیچ کاری نمی‌کند. من با منصور قنبرزاده و چند مسوول در لیگ صحبت کردم آنان نیز به دنبال بازکردن گره این مشکلات هستند.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: یک تیم که هزینه استادیوم می دهد و میزبان بازی است چرا باید یک ریال از تبلیغات نگیرد. من پیش از این هم اشاره‌ای به مشکلات داشتم و دیگران نیز این مشکلات را بیان کردند اما نتیجه‌ای نداشته و آب در هاون کوبیدن است.

وی در خصوص عملکرد اسمار سرمربی پرسپولیس در چند هفته گذشته نیز افزود: به نظر من خدا کمک کرد تا او نتایج خوبی گرفت. من برای انتخاب مربی و بازیکن تا امروز تسلیم دلالان نشدم. از هواداران هم می‌خواهم صبر پیشه کنند و اسیر حاشیه‌های فضای مجازی نشوند. نتایج امروز، محصول همدلی در تیم است.

درویش با بیان دغدغه‌ها باشگاه یادآور شد: تیم خوب نتیجه می‌گیرد و تنها دغدغه ما مالی است و اگر این مشکل برطرف شود هم در لیگ نتایج خوبی کسب می کنیم و هم سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه می‌گیریم. ما از AFC طلب ۱۰۹ میلیاردی داریم و چند جا نامه زدیم اما تا کنون نتیجه‌ای نداشته است. ما اگر این مبلغ را داشتیم دغدغه‌ای نبود و ما می‌توانستیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم و تیم در شرایط روحی و روانی خوبی بود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها