کد خبر: ۵۳۵۱۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
با نگاهی به نیمکت نشینان دربی؛
بررسی فهرست نیمکت نشینان دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی صد و سوم نشان می دهد دست جواد نکونام پرتر از اوسمار ویه را برای این دیدار بود و او بازیکنان با کیفیت تری در اختیار داشت.

به گزارش پایگاه خبری 598، جواد نکونام که از ابتدای فصل در مورد کمبود بازیکنان اظهارات و مصاحبه های زیادی داشته و بارها مدیریت باشگاه استقلال را به خاطر نداشتن بازیکن مورد انتقاد قرار داده است، برای دربی صد و سوم بازیکنان با کیفیت تری نسبت به رقیب خود در اختیار داشت اما نمایش تیمش ضعیف و دور از انتظار بود.

بررسی اسامی بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین دو تیم نشان می دهد که اوسمار چند بازیکن کم نام و نشان روی نیمکت داشت اما همه بازیکنانی که روی نیمکت استقلال نشسته بودند صاحب نام و باتجربه بودند و از نظر کیفیت هم شرایطی به مراتب بهتر حریف داشتند.

ذخیره‌های پرسپولیس: محمد مهدی احمدی، ابوالفضل بابایی، وحید امیری، سعید صادقی، امیررضا رفیعی، محمد خدابنده لو، وحدت حنانوف، سهیل صحرایی و سینا اسدبیگی.

ذخیره‌های استقلال: محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، پیمان بابایی، محمدزبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی و میلاد شیخ فخرالدینی.

با وجود شرایط بهتری که جواد نکونام داشت، تیمش نتوانست نمایش قابل قبولی در دربی داشته باشد و بیشتر زمان بازی را به دفاع پرداخت تا یک امتیاز را بگیرد و فاصله اش با پرسپولیس را حفظ کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها