کد خبر: ۵۳۵۱۶۲
زمان انتشار: ۱۶:۱۹     ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
اصلاح‌طلبان: نگاه پروژه محور به جریان اصلاحات تناسبی با هزینه های ایجاد شده برای بدنه اجتماعی با زندگی رادیکال‌ها ندارد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مشرق: برخی از اصلاح طلبان مشارکت‌جو بر این باورند افرادی همچون سعید حجاریان که از مدافعان تحریم انتخابات و اصلاح طلبان ساختاری است نگاه پروژه ای به جریان اصلاحات و امر سیاست را دنبال کرده و به جای ارائه ایده صرفا به بیان انتقاد از روزنه گشایان می پردازند.

مشارکت جوهای اصلاح طلب با بیان اینکه ماهیت جریان اصلاحات پروسه‌ای بوده و با انسداد مخالف است طرح دیدگاه‌هایی از افرادی همچون حجاریان را باقی گذاشتن مسیر انسداد در جبهه اصلاحات ارزیابی کرده و سایر رادیکال‌های جریان اصلاحات را مخاطب قرار داده و تاکید می کنند، برخی از اصلاح طلبان ادبیات تند داشته و به اصطلاح تندند اما به دور از جمیع بلیات، مشغول زندگی‌اند!

اصلاح طلبان مشارکت‌جو با بیان اینکه برخی از اصلاح‌طلبان تحریمی چپ‌ها را به رادیکالیسم سوق داده و می دهند تصریح می‌کنند که بررسی زندگی این افراد اما نشان می‌دهد نگاه پروژه محور به جریان اصلاحات تناسبی با هزینه‌های ایجاد شده برای بدنه اجتماعی با زندگی این افراد ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها