کد خبر: ۵۳۵۲۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
ناصحی عنوان کرد؛
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از اضافه شدن ۲۰ بیماری خاص و سخت درمان به فهرست صندوق بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598،  محمدمهدی ناصحی گفت: در سال گذشته حدود ۲ میلیون بیمار از خدمات درمانی صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج با پوشش بیمه‌ای تا بیش از ۹۵ درصد تا ۱۰۰ درصد بهرمند شدند.

وی افزود: در حال حاضر بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی نیز از طریق سامانه این صندوق، خدمات خود را با پوشش بیمه‌ای دریافت می‌کنند و این صندوق همچنان در حال تکمیل است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: در سال ۱۴۰۳ تعداد ۲۰ بیماری دیگر به فهرست بیماری‌های تحت پوشش صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج اضافه می‌شود و دارو و خدمات توانبخشی بیماران اوتیسم و سایر خدمات بیماران دیگر در این صندوق گسترش خواهد شد.

ناصحی گفت: بیماری‌های متابولیک جدید، بیماری‌های اعصاب و روان و داروهای بیماران متابولیک از جمله خدمات جدید در سامانه این صندوق است و معاونت درمان وزارت بهداشت در این زمینه کمیته‌های تخصصی برگزار کرده و به زودی با تأیید شورای عالی بیمه این بیماران از خدمات بیشتر این صندوق استفاده خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها