کد خبر: ۵۳۵۳۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598،  مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حمله‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که شمار کلی شهدای حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۱ هزار و ۹۸۸ نفر رسیده است.

بر اساس اعلام این نهاد پزشکی فلسطینی در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۷۴ هزار و ۱۸۸ نفر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تصریح کرد که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۷ جنایت و کشتار جدید را در نوار غزه مرتکب شده است.

بر این اساس در نتیجه این ۷ جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، ۶۵ فلسطینی به شهادت رسیده و ۹۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شماری از قربانیان حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان زیر آوارها یا در خیابان‌ها هستند و نیروهای امدادی این باریکه توانایی دسترسی به این قربانیان را ندارند.

این در حالی است که کمی پیش‌تر نیز ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که روز گذشته ۵۰ فلسطینی دیگر را در محدوده مجتمع بیمارستانی شفا به شهادت رسانده است. بر اساس اذعان ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله متمرکز ارتش این رژیم به بیمارستان شفا ۱۴۰ فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها