کد خبر: ۵۳۵۳۹۴
زمان انتشار: ۱۷:۱۸     ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
از سوی پلیس راهور تهران اعلام شد
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون ها در هر سه شب و فعالیت های عمرانی و حفاری ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری 598،  سرهنگ احسان مؤمنی گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب‌های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیأت مذهبی جهت انجام فرایض این شب‌ها، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسم این شب‌ها و همچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اندیشیده است.

وی افزود: همکاران بنده در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینه ها و امامزاده‌هایی که مراسم شب‌های قدر برگزار می‌گردد حضور صددرصدی و فعال دارند.

سرهنگ مؤمنی بیان داشت: در محل‌هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توصیه می‌شود خودروهای خود را به گونه‌ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک باشد که هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند.

سرهنگ مؤمنی گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود. همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

وی اظهار داشت: به رانندگان توصیه می‌شود از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصاً اطراف محل برگزاری مراسم و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع‌ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می‌شود جدا خودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می‌شود پس از اتمام مراسم با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی کنند و سرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم.

در خاتمه به شهروندان توصیه می‌شود با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده‌ها، جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات شب‌های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها