کد خبر: ۵۳۵۵۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
«عمیت ساعر» رئیس واحد تحقیقات شعبه اطلاعات نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل (امان) از مقام خود استعفا کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از المیادین، در ادامه زلزله سیاسی ناشی از نبرد طوفان الاقصی در رژیم صهیونیستی و تشدید اختلافات مقامات نظامی این رژیم با کابینه نتانیاهو، «عمیت ساعر» رئیس واحد تحقیقات شعبه اطلاعات نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل (امان) از مقام خود استعفا کرد.

شبکه کان تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر در این باره گزارش داده بود که که سرتیپ «عمیت ساعر» در یک گفت وگوی خصوصی گفته که به دنبال استعفا از مقام خود است.

وی اعلام کرده بود که استعفای خود را با اعلام نتایج تحقیقات داخلی ارتش اسرائیل درباره حوادث ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) ارائه خواهد داد.

این خبر در حالی است که شماری از افسران مسؤول در بخش اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی تا کنون استعفای خود را در اعتراض به نحوه مدیریت جنگ غزه اعلام کرده‌اند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که هزاران افسر پلیس رژیم اشغالگر به دلیل وخامت وضعیت روحی خود پس از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تمایل دارند استعفا دهند یا بازنشسته شوند.

چندی پیش نیز شبکه کان در گزارشی اعتراف کرد که بیش از ۲ هزار نظامی در جنگ زمینی علیه نوار غزه به دلیل مشکلات روحی و روانی، مجبور به مراجعه به روانپزشک شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها