کد خبر: ۵۳۵۵۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
معاون امنیتی وانتظامی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: گروگانهای حمله تروریستی چابهار که در یک ساختمان مسکونی توسط اعضای گروهک جیش الظلم به گروگان گرفته شده بودند، آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، علیرضا مرحمتی افزود: در پی انجام عملیات تروریستی در مقر نظامی و دریابانی چابهار، اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم پس از شکست در انجام عملیات‌های تروریستی خود، به یک ساختمان مسکونی پناه برده و تعدادی از شهروندان را به عنوان گروگان گرفته بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی و با ورود نیروهای امنیتی، شهروندان گروگان گرفته شده از چنگال اعضای این گروهک تروریستی نجات بافتند.

ساعت ۱۰ شب گذشته حمله گروهک تروریستی جیش الظلم با حمله مسلحانه به ۳ مقر نظامی در شهرستان‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان قصد ضربه زدن به مقرها را داشت که با مقاومت رزمندگان با شکست روبرو شد.

نیروهای گروهک تروریستی جیش‌الظلم در ابتدای آغاز درگیری در شهرستان راسک، از ارتفاعات سمت بیمارستان راسک به مقر سپاه آتش گشودند که با پاسخ متقابل نیروهای سپاه مواجه شدند.

درگیری‌ها ساعاتی ادامه داشت و در این حملات سه نفر از نیروی‌های نظامی شهید شده و تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیده‌اند.

«عباس میر» جانشین کلانتری ۱۱ چابهار که در درگیری با تروریست‌های جیش الظلم مجروح شده بود، به شهادت رسید. ستوان کریمی از مأموران کلانتری ۱۱ چابهار دومین شهید حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به این کلانتری بود.

در چابهار نیز تروریست‌ها توانستد به محیط مقر دریابانی سپاه وارد شوند اما با توجه به اقدام نیروهای نظامی مستقر، زمین گیر شدند.

هم‌زمان با واکنش احتمالی ایران به جنایت صهیونیست‌ها در سوریه، گروهک‌های تروریستی در شرق کشور برای ایجاد ناامنی در برخی شهرهای مرزی مأموریت یافتند. این اقدام ایذایی، با واکنش سریع و به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی ناکام ماند.

اکانت‌های توئیتری متعلق به رژیم صهیونیستی با ضریب دادن به عملیات‌های تروریستی امشب در راسک و چابهار سعی دارند از این اقدام تروریستی حمایت رسانه‌ای کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها