کد خبر: ۵۳۵۵۶۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
پاسداشت شهدای خبرنگار غزه؛
مظلومیت مردم غزه موضوعی انکارناپذیر است که حتی سران کشورهای اروپایی که از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی هستند مجبور به اعتراف آن شده اند. 

پایگاه خبری 598: مظلومیت مردم غزه موضوعی انکارناپذیر است که حتی سران کشورهای اروپایی که از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی هستند مجبور به اعتراف آن شده اند. 

مظلومیت مردم غزه موضوعی انکارناپذیر است که حتی سران کشور‌های اروپایی که از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی هستند مجبور به اعتراف آن شده اند.  اسرائیل در طول سال‌های اشغالگری، مرتکب جنایات جنگی متعددی علیه مردم فلسطین شده است، از جمله قتل عام غیرنظامیان، تخریب خانه‌ها و مزارع، و محاصره غزه. اما پس از طوفان الاقصی این جنایات به طرز وحشیانه‌ای افزایش یافته به طوری که در حملات ۱۸۰ روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به غزه ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک و ۹ هزار و ۵۶۰ زن فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

بشریت پس از ۷۵ سال که از تاریخ اشغال فلسطین می‌گذرد برای نه گفتن به این وحشیگری ضد انسانی همصدا شده است. جنگ اخیر غزه برای نخستین بار همان قدر که مسلمانان جهان را برای حمایت از ملت فلسطین به خیابان آورد در شهر‌های کشور‌های اروپایی و امریکایی نیز دلیل حضور اعتراضی مردمی شد که فارغ از زبان، مذهب و قومیت و تنها به پاسداشت انسانیت به خیابان آمده‌اند تا از دولتمردان کشور خود و نهاد‌های بین‌المللی بخواهند به حمایت بی‌چون و چرا از رژیمی چنین جنایت‌پیشه و سکوت در قبال آن پایان دهند.

این وضعیتی است که نشان می‌دهد طوفان‌الاقصی نه تنها پایان هیمنه و شکست امنیتی- اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که پایان حیثیت دروغینی بود که این رژیم با تکیه بر افسانه‌های تاریخی و در رخوت جهان انسانی برای خود ساخته بود و حالا در بی‌آبرویی حمله به بیمارستان‌ها و کشتن غیرنظامیان بی‌دفاع و زنان و کودکان مظلوم و در هراس همصدایی جهان با مردمی که چیزی جز آزادی سرزمین اشغال شده‌شان نمی‌خواهند پایان محتوم خود را انتظار می‌کشد.

مظلومیت مردم غزه یک تراژدی انسانی است که باید به آن پایان داده شود که در این میان نقش رسانه و خبرنگاران بسیار مهم می‌باشد، خبرنگاران با توجه به رسالت خود می‌توانند مظلومیت مردم غزه را به جهانیان نشان دهند، که رژیم صهیونیستی با کشتن و ترور آن‌ها سعی در خاموش کردن آنان می‌کنند که تاکنون ۱۴۰ نفر از خبرنگاران غزه شهید شده‌اند. خبرنگار شهید غزه، کسی است که در راه حقیقت و عدالت، جان خود را در غزه فدا می‌کند.

منابع:

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها