کد خبر: ۵۳۵۷۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، شهادت فرزندان او را تسلیت گفت و تأکید کرد: این اقدامات تروریستی نه تنها ناشی از اقتدار رژیم صهیونیستی نمی‌باشد، بلکه نشانه سردرگمی، استیصال و ناتوانی آن‌ها در تغییر محاسبات مردم مقاوم فلسطین و مجاهدان فلسطینی است.

به گزارش پایگاه خبری 598، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، شهادت فرزندان او را تسلیت گفت و تأکید کرد: این اقدامات تروریستی نه تنها ناشی از اقتدار رژیم صهیونیستی نمی‌باشد، بلکه نشانه سردرگمی، استیصال و ناتوانی آن‌ها در تغییر محاسبات مردم مقاوم فلسطین و مجاهدان فلسطینی است.

وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ

برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه

رئیس محترم دفتر سیاسی حماس

دست تبهکاران جنایت پیشه رژیم صهیونیستی، بار دیگر حادثه آفرید و در روز عید فطر، عید بندگی و سُرور مسلمانان جهان، در اقدامی که ناشی از ضعف و زبونی و استیصال سران تروریست این رژیم است، شش تن از فرزندان و نوادگان جنابعالی را به شهادت رساند و برگ دیگری بر پرونده‌ی سیاه جنایات آن‌ها افزود.

بی‌شک انتقام این جنایت و شهادت هزاران انسان بی‌گناه غزّه به نصّ صریح کلام خداوند تبارک که فرمود "إِنَّا مِنَ ٱلۡمُجۡرِمِینَ مُنتَقِمُونَ" بی پاسخ نخواهد ماند و با دستان پرتوان رزمندگان دلاور مقاومت اسلامی، به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.

این اقدامات تروریستی نه تنها ناشی از اقتدار رژیم صهیونیستی نمی‌باشد، بلکه نشانه‌ی سردرگمی، استیصال و ناتوانی آن‌ها در تغییر محاسبات مردم مقاوم فلسطین و مجاهدان فلسطینی است.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت فرزندان گرامی آن جناب، خاطر شریف را به بشارت حضرت حق متعال به صابران متذکر میگردم که فرمود: وَبَشِّرِ ٱلصَّـٰابِرِینَ ٱلَّذِینَ إِذَآ أَصابَتۡهُم مُّصِیبَةٞ قَالُوٓاْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَیۡهِ راجِعُونَ، رحمت و مغفرت الهی را برای آن عزیزان و صبر و سکینه برای جنابعالی و بازماندگان از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر پاسدار محمد باقری

سرلشکر سلامی خطاب به « هنیه»: نمی‌توانند رژیم پلید صهیونیستی را احیا و برای تداوم جنایات سرپا نگه دارند

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه‌ای شهادت فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 برادر مجاهد و مکرم اسماعیل هنیه 

رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس

سلام علیکم و رحمة الله

شهادت مظلومانه فرزندان برومند و شجاع جنابعالی " حازم، امیر و محمد اسماعیل هنیه " و نیز ۳ تن از نوه‌های عزیز و دلبندتان در جنایت تروریستی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خودروی غیرنظامی حامل آنان در " اردوگاه الشاطی" در غرب شهر غزه که ترجمان شکست دشمن برابر صبر و مقاومت مردم مقاوم و تاریخ ساز غزه و فلسطین قهرمان است را تبریک و تسلیت می‌گویم.

همانطور که جنابعالی در اوج صلابت گفته‌اید " این دردها و خون‌ها، آینده و آزادی ملت و مسئله فلسطین و امت اسلام را می‌سازد" و بی‌شک باور و اراده‌ای که بر سر آرمان و عقیده استوار است و کوه‌ها را متلاشی می‌کند، تحت تاثیر این جنایات خدشه‌دار نخواهد شد، و در هم آمیختن خون‌های پاک مجاهدان مقاومت و مردم غزه و شهدای خاندان مکرم هنیه، ایمان رهبران حماس و ملت فلسطین را قوی‌تر و راه پیروزی بر دشمن صهیونیستی و آزادی قدس و مسجد الاقصی را روشن‌تر خواهد ساخت.

رمز پیروزی شما و یکایک رزمندگان مومن و شجاع مقاومت فلسطین، حمایت و همراهی مردم در سنگری واحد و مقتدر است که خون‌های مطهر و قدرت ساز بیش از ۳۳ هزار شهید قدس آن را یاری کرده و نسل کشی، ترور و وحشی‌گری رژیم جلاد و جعلی صهیونیستی را بی اثر کرده است به گونه ای که قادر نخواهند بود برای فرار از باتلاق مرگبار و هولناک غزه راه نجاتی برای خود بیابند.

به فضل الهی، ثبات قدم و عزت شکست ناپذیر حماس و غزه با پشتیبانی جبهه مقتدر مقاومت اسلامی منطقه، باشکوه و عظمت خیره کننده به مبارزه و مقابله سرنوشت‌ساز با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهد و حامیان رژیم گرگ صفت و اشغالگر نیز نخواهند توانست این موجود پلید، محتضر و رو به اضمحلال را احیا و برای تداوم وحشی‌گری و ارتکاب جنایات جنون آمیز سرپا نگه دارند.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام رئیسی به هنیه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با صدور پیامی خطاب به اسماعیل هنیه شهادت تعدادی از اعضای خانواده وی در جریان حمله رژیم صهیونیستی به خودروی ایشان را تسلیت گفت.

متن کامل پیام رئیس جمهور بدین شرح است:

برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه

رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی - حماس

سلام‌علیکم بما صبرتم

اقدام جنون آمیز رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به اردوگاه الشاطی که منجر به شهادت سه تن از فرزندان گرانقدر جنابعالی به همراه سه فرزند دلبند و بی گناه آنان شد، عمیقاً موجب تاثر خاطر اینجانب و احاد ملت ایران شد.

بی شک این جنایت خوی وحشیگری و کودک کشی این رژیم را عیان‌تر کرد و نشان داد برای نجات از باتلاق فروپاشی و پوشاندن عجز و درماندگی و ناکامی در رویارویی با جبهه مقاومت، در جنایت علیه بشریت به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیست.

متاسفانه در مقابل چنین جنایات بی سابقه در تاریخ، مدعیان حقوق بشر نه تنها نظاره گر هستند بلکه با سکوت و حمایت‌های ناجوانمردانه خود، زمینه را برای تکرار اینگونه جنایات فراهم می‌کنند و قطعاً شریک جرم این رژیم منفور هستند.

اینجانب با کمال تاسف، این مصیبت را به جنابعالی، خانواده محترم و مجاهدان جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال در این روز عزیز، برای این شهیدان علو درجات و برای شما سلامتی و ثبات قدم در مسیر نورانی مقاومت و دفاع از آرمان والای ملت مظلوم فلسطین را مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

پیام قالیباف

متن پیام محمدباقر قالیباف، رییس مجلس در پی شهادت سه تن از فرزندان اسماعیل هنیه و تعدادی از اعضای خانواده وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برادر گرامی جناب آقای اسماعیل هنیه

سلام علیکم.

خبر شهادت سه تن از فرزندان رشید جناب‌عالی و تعدادی از اعضای خانواده ایشان در پی ترور هدفمند رژیم جنایتکار صهیونیستی به اردوگاه الشاطی، موجب تأسف و تألم عمیق اینجانب گردید.

این جنایت؛ بار دیگر چهره واقعی و سفاک این رژیم کودک کش را بر جهانیان نمایان ساخت. رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت مظلوم فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را آشکار ساخت و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد انسانی و حقوق بین‌الملل ندارد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها