کد خبر: ۵۳۵۸۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
تلویزیون اسکای نیوز گزارش کرد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی را به طور زنده از کاخ سفید تماشا می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، روابط عمومی کل سپاه روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران ایران در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

تلویزیون اسکای نیوز که حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی را «بی‌سابقه» توصیف کرد، از حال و هوای پرتنش کاخ سفید و اتاق بحران گزارش داد؛ لحظه‌ای که رئیس‌جمهور آمریکا توسط گروه کوچکی از نزدیک‌ترین مشاورانش احاطه شده بود و همگی به طور زنده غرق تماشای عملیات ایران بودند.

به نقل از ایسنا یک مقام آمریکایی حاضر در این اتاق اینگونه شرایط پرتنش آن لحظه را توصیف می‌کند: «ما می‌دانستیم که بیش از ۱۰۰ موشک بالستیک در آسمان وجود دارد و مدت زمان کوتاهی برای رسیدن به اسرائیل است و البته نتایج دفاع هم برایمان نامشخص بود.»

اسکای نیوز هم‌چنین علاوه بر فضای متشنج اتاق بحران در حین عملیات ایران، به اختلاف نظرات میان واشنگتن و تل‌آویو بر سر غزه اشاره کرد.

به دنبال عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام دولت آمریکا گفت «جو بایدن» در تماس تلفنی بامداد یکشنبه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تاکید کرده ایالات متحده در «هیچ عملیات هجومی علیه ایران» مشارکت نخواهد کرد.

بایدن هم‌چنین خطاب به نتانیاهو توصیه کرد که «نسبت به تصمیمات و اقدامات بعدی فکر کن و اقدامات را آرام‌تر انجام بده.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه عملیات «وعده صادق» را اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را با موفقیت در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها