کد خبر: ۵۳۵۹۰۶
زمان انتشار: ۰۸:۱۳     ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
چهره‌های برجسته شبکه‌ رسانه‌ای صهیونیست‌ها اعم از علی کریمی، شاهین زحمتکش، ملقب به شاهینلو، خبرنگاران شبکه تروریستی اینترنشنال، مشغول ایجاد شبهه و دروغ‌پردازی درباره عملیات وعده صادق سپاه شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، پس از عملیات پهپادی - موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، پیاده‌نظام سایبری صهیونیست‌ها در شبکه‌های اجتماعی در حال تضعیف رسانه‌ای این عملیات هستند. این افراد که در اغتشاشات ۱۴۰۱ نیز وظیفه انتشار فراخوان‌ها و به خیابان کشاندن مردم ایران را بر عهده داشتند، بار دیگر پس از عملیات ۲۵ فروردین، در فضای مجازی فعال شده‌اند.

چهره‌های برجسته این شبکه‌ رسانه‌ای اعم از علی کریمی، شاهین زحمتکش، ملقب به شاهینلو، خبرنگاران شبکه تروریستی اینترنشنال، اکانت «اسرائیل به فارسی» و اپوزیسیون، در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت گسترده، مشغول ایجاد شبهه و دروغ‌پردازی درباره عملیات سپاه شدند. این پروژه با همکاری و هماهنگی صهیونیست‌ها و پایگاه‌های خبری رژیم خبیث صورت گرفته است.

از شب گذشته گفته شد موشک‌های ایرانی بدون هدف شلیک شده و به بیابان‌های «نقب»، منطقه‌ای در سرزمین‌های اشغالی، اصابت کرده است. فارغ از اینکه این افراد، سرانجام پس از دو روز پذیرفته‌اند که موشک‌ها از پیشرفته‌ترین پدافندهای آمریکایی و صهیونیست عبور کرده و با موفقیت از رادارها گذشته و به خاک اسرائیل رسیده است، اصول اطلاع‌رسانی برای مردم ایران را هم رعایت نکردند.

اینکه پایگاه‌های هوایی و باندهای فرودگاه معمولاً باید با فاصله از مناطق مسکونی و شهری احداث شوند از واضحات است؛ اما این شبکه‌ رسانه‌ای که به نظر می‌رسد از استانداردهای طراحی و ساخت فرودگاه‌ها مطلع باشد، به دلیل حمایت بی‌چون‌وچرا از صهیونیست‌ها، این حقیقت را از مخاطبان خود در ایران دریغ می‌کنند و مدعی شدند ویدیویی که انفجار موشک‌ها در پایگاه هوایی نقب رژیم صهیونیستی منتشر شده، مربوط به بیابان‌های نقب بوده است.

با پیاده نظام سایبری صهیونیست‌ها آشنا شوید +عکس

یکی دیگر از پایگاه‌های هوایی مورد هدف قرار گرفته عملیات سپاه، پایگاه هوایی نواتیم بوده است. روز پس از عملیات، صهیونیست‌ها تصاویری از پایگاه هوایی نواتیم منتشر کرده و مدعی شدند موشک‌های ایران آسیب جزئی به باند فرودگاه وارد کرده است. در تصاویر منتشر شده این ادعا، گویا صهیونیست‌ها عامدانه در این منطقه چاله‌ای ایجاد کرده و خاک آن را کنار گودال تخلیه کرده‌اند. در ثانی؛ در تصویر منتشرشده هیچ اثری از تخریب موشکی و سوختگی زمین نیز مشاهده نمی‌شود و حتی علف‌ها نیز بدون آسیب و سوختگی باقی‌مانده‌اند!

با پیاده نظام سایبری صهیونیست‌ها آشنا شوید +عکس

تصویر منتشر شده ادعایی صهیونیست‌ها از فرودگاه نواتیم

یکی از اکانت‌های فعال در تضعیف عملیات وعده صادق نیز، اکانت‌های مجازی علی کریمی بود. کریمی از زمان حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، از این جنایت حمایت کرده و نسبت به عدم واکنش نظامی ایران، کری‌خوانی می‌کرد. او لحظه‌به‌لحظه پس از انتشار خبر عملیات وعده صادق،علیه این عملیات در فضای مجازی فعالیت می‌کرد. ابتدا موشک‌ها و پهپادها را مورد تمسخر قرار داد، سپس مدعی شد آنها پیش از رسیدن به سرزمین‌های اشغالی ساقط شده است؛ اندکی بعد که ویدیو انفجارها در سرزمین‌های اشغالی منتشر شد، گفت تلفات جانی نداشته و در پایان که وسعت این عملیات بزرگ در رسانه‌ها منعکس شد، با شهرک‌نشینان صهیونیست ابراز همدردی کرد.

با پیاده نظام سایبری صهیونیست‌ها آشنا شوید +عکس

با پیاده نظام سایبری صهیونیست‌ها آشنا شوید +عکس

مقامات نظامی رژیم صهیونیستی در حالی ادعا کردند 99 درصد موشک‌های ایرانی دفع شده که تصاویری از چهره مغموم مقامات رژیم در ساعات اولیه حمله منتشر شده بود. همچنین بلافاصله پس از پایان عملیات، جلساتی بین مقامات رژیم برای انتقام و پاسخ به جمهوری اسلامی برگزار شد.

با پیاده نظام سایبری صهیونیست‌ها آشنا شوید +عکس

چهره مغموم نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از عملیات وعده صادق

مسئولان رژیم صهیونیستی همچنان تلاش می‌کنند تا ابعاد عملیات سپاه پاسداران را تضعیف کرده و ادعا می‌کنند خسارتی را متحمل نشدند. این سناریو البته پس از عملیات طوفان الاقصی حماس نیز در دستور کار رژیم خبیث قرار گرفته بود.

اما آنچه که در حقیقت اتفاق افتاده است، بحران مالی رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران است. از ۷ اکتبر ۲۰۲۲ و عملیات طوفان الاقصی حماس، آمار توریست‌ها و گردشگری در رژیم صهیونیستی با سقوط ۸۰ درصدی مواجهه شده است. روز دوشنبه نیز پس از عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی افت ارزش واحد پولی(شِکِل) و افت شاخص بورس تل‌آویو را تجربه کرده است.

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها